LIDO lojālie klienti gada laikā uzkrājuši 140 tūkstošus eiro; uzņēmums aicina izmantot uzkrājumu

LIDO lojālie klienti gada laikā uzkrājuši 140 tūkstošus eiro; uzņēmums aicina izmantot uzkrājumu

LIDO lojalitātes programmas dalībnieki gada laikā kopā uzkrājuši 140 tūkstošus eiro. LIDO aicina izmantot uzkrātos līdzekļus, norēķinoties uzņēmuma restorānos un veikalos.  Dati liecina, katrs piektais klients ir pievienojies pērn oktobrī ieviestajai lojalitātes programmai un nu jau LIDO lojālo klientu skaits sasniedz 78 300 lietotāju.

“Redzam, ka klienti novērtē LIDO lojalitātes programmu un aktīvi to izmanto. Uzkrājums veidojas ātri – 5 % no katra pirkuma nonāk lietotāja kontā un to var izmantot jau nākamajā apmeklējuma reizē. Aicinām klientus ne tikai krāt, bet arī tērēt un baudīt sakrāto, jo uzkrājumam ir 12 mēnešu derīguma termiņš,” aicina LIDO valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.

LIDO lojalitātes programmas dati liecina, ka vidējais čeks restorānos, ja pirkums tiek veikts, izmantojot lojalitātes lietotni, ir vidēji 8,21 EUR. Tas ir par 15-20 % mazāks, salīdzinot ar citiem čekiem ar atlaidēm vai bez tām.

LIDO lojalitātes risinājums ietver vairākus aspektus, kas korelē ar globālajām tendencēm restorānu nozarē. Saskaņā ar “Mastercard Advisors” 2023. gada pētījumu par lojalitātes programmām*, klienti visaugstāk novērtē vienkāršas uzkrājumu sistēmas, pārskatāmu bonusu struktūru un digitālo pieejamību, kas ļauj ātri un vienkārši izmantot ieguvumus. Tāpat nozīmīga loma ir personalizētiem piedāvājumiem un emocionāliem elementiem – iespējai justies kā daļai no īpašas kopienas vai saņemt papildu labumus, kas sniedz vairāk nekā finansiālu atlaidi. “Mastercard” pētījums arī apliecina, ka efektīvākās programmas ir tās, kuras integrē lojalitātes ieguvumus visos klientu mijiedarbības kanālos – gan klātienē, gan digitālajā vidē.

LIDO lojalitātes programma apvieno šīs pieejas, piedāvājot digitālu, pārskatāmu un uzticību veicinošu risinājumu, kas balstās uz ilgtermiņa attiecībām ar klientiem. Ar mērķi sasniegt 360 000 lojalitātes programmas lietotāju nākotnē, uzņēmums turpinās attīstīt programmas funkcionalitāti, personalizāciju un piedāvājumu elastību.

Par LIDO lojalitātes programmas dalībnieku var kļūt jebkurš interesents, lejupielādējot  bezmaksas LIDO lietotni Apple un Google Play veikalos. Lietotnē ir jāreģistrējas. Iepērkoties uzņēmuma restorānos un veikalos un uzrādot lietotnē esošo QR kodu pie kases, klients uzkrāj 5 centus par katru iztērēto eiro. Lojalitātes lietotnes dalībnieki saņem īpašos piedāvājumus un regulāras atlaides, tostarp dalību kafijas un vakariņu klubos.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 24.10.2025 - 30.10.2025 Rudens piedzīvojumi Tukuma novadā Tukuma TIC
Šajā nedēļas nogalē katrs solis var kļūt par brīnumu, katra melodija – par neaizmirstamu mirkli un katrs smaids – par kopā būšanas prieku. | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 16.10.2025 - 25.10.2025 Leģendu nakts Svitenes muižā Bauskas TIC
Dodies izbaudīt Svitenes muižas šarmu jau 25.oktobrī! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 18.10.2025 - 25.10.2025 4 rudenīgi pastaigu maršruti ikvienam! Rēzeknes pilsētas TIC
Dodies uz Rēzekni baudīt rudenīgas sajūtas! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 22.10.2025 - 28.10.2025 KUUP Meistarklase: Kafijas ceļojums garšās Rēzeknes pilsētas TIC
Ienirsti kafijas pasaulē KUUP meistarklasē Rēzeknē – izgaršo, uzzini un piedzīvo kafijas ceļu no pupiņas līdz tasītei. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::3.544168sec.