«Coca-Cola» atklāj svētku kampaņu un paziņo par Ziemassvētku automašīnas atgriešanos Latvijā

«Coca-Cola» atklāj svētku kampaņu un paziņo par Ziemassvētku automašīnas atgriešanos Latvijā

Coca-Cola atklāj jauno kampaņu Atmodini sevī svētku garu (Refresh Your Holidays) un aicina šajos Ziemassvētkos uz brīdi apstāties un pārvērst svētku steigu siltos, nesteidzīgos kopābūšanas mirkļos. Kampaņas ietvaros šogad Latvijā atkal viesosies Coca-Cola Ziemassvētku automašīna. Tāpat tika radīta mākslīgā intelekta veidota versija leģendārajai reklāmai Svētki tuvojas (Holidays Are Coming), un lietotnē norisināsies īpaša balvu izloze. 
 
Zīmols turpina stiprināt savu statusu kā neatņemamu svētku simbolu – dzērienu, kas cilvēkus vieno un piešķir īpašu garšu jebkurām svinībām. Arī šogad Coca-Cola Ziemassvētku automašīna dosies ceļā, lai ienestu svētku garu pilsētās un kopienās, pulcējot cilvēkus un radot siltas emocijas, kas padara šo laiku tik īpašu. Tās mērķis ir stiprināt cilvēku savstarpējās saiknes un radīt burvīgu svētku atmosfēru ikvienā no apmeklētajām valstīm, tostarp Latvijā. Detalizētāka informācija par tās atgriešanos Latvijā drīzumā sekos.   
 
Coca-Cola arī šogad turpina ieviest inovācijas, izmantojot mākslīgā intelekta rīku, kas ļauj gan atdzīvināt klasiskās, gan ieviest jaunas svētku tradīcijas. Kampaņas ietvaros tiks prezentēta atjaunota versija leģendārajai reklāmai Svētki tuvojas – šoreiz tā tapusi, apvienojot cilvēku radošumu un mūsdienu tehnoloģijas. Tas vēlreiz apliecina Coca-Cola apņemšanos pastāvīgi meklēt jaunus veidus, kā saglabāt īpašo Ziemassvētku noskaņu.  
 
Tāpat šogad būs iespēja arī laimēt īpašas balvas un svētku pārsteigumus, piedaloties izlozē Coca-Cola lietotnē. Iegādājoties Coca-Cola, Fanta vai Sprite dzērienus un atrodot unikālos kodus uz iepakojumu vāciņiem, tos var iemainīt pret iespēju laimēt lieliskas balvas – katrs malks var kļūt par mazu svētku brīdi.  
 
“Šogad mūsu leģendārā Coca-Cola Ziemassvētku kampaņa aicina cilvēkus atpūsties un izbaudīt pelnītu atelpu – īpaši tiem, kuri nemitīgi rada svētku burvību citiem. Šī kampaņa turpina iepriekšējo gadu tradīciju, vēl vairāk izceļot savstarpējās attiecības un patiesus kopābūšanas mirkļus, kas piešķir svētkiem īpašu nozīmi,” saka Līsa Lepika (Liis Lepik), “Coca-Cola” komunikācijas vadītāja Baltijas valstīs.  

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Dvietes muižas komplekss Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa
Dvietes muižas komplekss veidojās 19. gs. un tā īpašnieki bija grāfu Plāteru-Zībergu dzimta. | Skatīt vairāk
Miegains pie stūres pēc darba? Republikas laukuma klīnika
Poligrāfija ir miega izmeklējums, ar kura palīdzību var diagnosticēt miega apnoju. | Skatīt vairāk
Raiņa māja Berķenelē Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa
Berķeneles pusmuižā ir pagājusi Latvijas izcilā dzejnieka, tulkotāja, drāmas meistara, politiskā un sabiedriskā darbinieka Raiņa (1865 – 1929) | Skatīt vairāk
Jezupovas (Juzefovas) muižas parks Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa
Jezupovas (Juzefovas) parks ir veidots 19. gadsimtā holandiešu stilā, mūsdienās ir saglabājusies tikai neliela daļa no muižas parka. | Skatīt vairāk
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::6.52772498sec.