Autors: Krīvs Krauliņš
Avots: www.mcdonalds.lv
Pirmo reizi “McDonald’s” saviem restorāna apmeklētājiem Latvijā piedāvā leģendāro burgeru “McRib”. “McRib” ir visā pasaulē iecienīts produkts, kas savu debiju piedzīvoja jau pirms 30 gadiem. Latvijā “McRib” ir pirmais burgers, kas ietver 100% augstākā labuma cūkgaļu.
“McDonald's” pētījums rāda, ka Latvijā cūkgaļu gandrīz vienādi ir iecienījuši gan vīrieši (83%), gan sievietes (81%). Tāpat cūkgaļu uzturā lieto visa vecuma iedzīvotāji, savukārt Rīgā cūkgaļu lieto nedaudz retāk (80%) nekā citās Latvijas pilsētās (85%). Interesanti, ka cūkgaļu vairāk ir iecienījuši krievu tautības iedzīvotāji (86%) nekā latvieši (80%). Tikai 3% Latvijas iedzīvotāju gaļu neēd.
““McDonald’s” ir līderis restorānu biznesā Latvijā – neviens cits restorānu tīkls nevar lepoties ar tik strauju attīstību un iespaidīgu apmeklētāju skaitu. Šogad “McDonald’s” restorānus būs apmeklējuši vairāk nekā 8 miljoni cilvēki. Pateicoties lojālajam apmeklētāju lokam, varam regulāri piedāvāt jaunus produktus mūsu plašajā piedāvājumā. Esam priecīgi paziņot, ka tagad arī restorānos Latvijā ir pieejams “McRib”. Tas ir pirmais burgers, kas ietver Latvijas iedzīvotāju vidū iecienītāko gaļu – cūkgaļu. Šī gada laikā mūsu restorānu apmeklētāji ir nobaudījuši vairāk nekā miljonu leģendāros “Big Mac” burgerus. Paredzam, ka arī “McRib” kļūs par vienu no iecienītākajiem “McDonald’s” produktiem,” saka Krīvs Krauliņš, “McDonald’s” mārketinga vadītājs Latvijā.
1981.gadā Amerikā “McRib” burgera recepti radīja pirmais “McDonald’s” šefpavārs Rene Arends – vīrs, kurš divus gadus iepriekš bija izveidojis ne mazāk leģendāros “Chicken McNuggets”. “McRib” īpašu padara tas, ka to veido 100% augstākā labuma grillēta cūkgaļa, ko klāj karsta, pikanta bārbekjū mērce. Cūkgaļa “McDonald’s” burgeros ir retums, savukārt mērces parasti nav karstas. Gaļu un mērci kopā sakļauj divas šķēles maizes, kuras recepte un atšķirīgā forma ir īpaši radīta tikai “McRib” burgeram.
“McDonald's” ēdienkarti veido plašs klāsts ar kopumā 50 ēdieniem un dzērieniem, nodrošinot dažādu uzturvērtību un iespēju katram apmeklētājam izdarīt izvēli, balstoties uz saviem ēšanas paradumiem. Populārākie ēdieni katrā produktu grupā ir: no salātiem – Veģetārie salāti un Vistas Cēzara salāti, no desertiem – mežu ogu pīrāgs, no burgeriem – “Big Mac” un Čīzburgers, no dzērieniem – “Coca-Cola” un kafija. Tāpat iecienīti ir “Filet-O-Fish” ar zivs fileju no Baltijas jūras, vidējie kartupeļi frī un “Happy Meal” komplekts.
Šogad “McDonald’s” ir atvēris divus jaunus restorānus Rīgā un Daugavpilī, investējot 2,7 miljonus latu un radot 76 jaunas darba vietas. Daugavpilī darbojas uzņēmuma pirmais restorāns ārpus galvaspilsētas. Abi restorāni ietver divas unikālas telpas bērniem – “Gym & Fun” fiziskām aktivitātēm un izklaidei un “Birthday Party” svinību rīkošanai. Pašlaik Latvijā ir desmit “McDonald’s” restorāni. Nākamgad uzņēmums plāno atvērt trīs restorānus – vienu Rīgā un divus reģionos. Tāpat “McDonald’s” rekonstruēs divus restorānus Rīgā, piešķirot tiem mūsdienīgu izskatu.
“McDonald’s” pētījums veikts sadarbībā ar “OMD Latvija”, un tajā piedalījās 1307 respondentu.
Par “McDonald’s”
“McDonald’s“ (NYSE:MCD) ir vadošais ātrās ēdināšanas pakalpojumu sniedzējs ar vairāk nekā 32 000 restorānu 117 valstīs. Ap 80% no “McDonald’s“ restorāniem pieder franšīzēm, kas nodrošina to darbību.
Maltas kompānija “Premier Capital Limited” ir 53 “McDonald’s” restorānu īpašnieks Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Maltā un Grieķijā, un uzņēmums nodarbina vairāk nekā 2000 cilvēku. Baltijas valstīs piecu gadu laikā – no 2010.gada līdz 2014.gadam ieskaitot – “Premier Capital Limited” plāno investēt tālākā attīstībā 27 miljonus latu un paplašināt tīklu līdz 35 restorāniem.
“McDonald’s“ darbību Latvijā sāka 1994.gadā, atverot restorānu Vecrīgā. Ar pirmā restorāna atvēršanu ārpus Rīgas Daugavpilī, “McDonald’s“ restorānu skaits ir sasniedzis 10. Latvijā “McDonald’s“ ir ne tikai vadošais ātrās ēdināšanas restorānu tīkls, bet arī labs darba devējs. Pēdējo gadu laikā darbinieku skaits ir audzis vairāk nekā divas reizes un līdz gada beigām sasniegs 600. “McDonald’s“ piedāvā darba iespējas arī cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, pašlaik šādu iespēju nodrošinot ap 20 cilvēkiem. Ienākot Latvijā, “McDonald’s“ līdzi atnesa sociāli atbildīga uzņēmuma praksi, ko apliecina 2007.gadā izveidotais labdarības fonds “Ronald Mcdonald House Charities Latvija”, kura darbība ir veltīta labdarības līdzekļu piesaistei, un ieguldījums nāk arī no ikviena pārdotā “Happy Meal” komplekta. Papildu informācija par “McDonald’s“ ir www.mcdonalds.lv.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.