Foto: BalticTravelnews.com
Autors: Laima.lv
Avots: Laima.lv
AS „Laima” 2012. gadā plāno palielināt ekskluzīvās
produkcijas klāstu četras reizes. 200 000 EUR
plānots investēt jaunu ekskluzīvās produkcijas iekārtu iegādē un telpu
renovācijā. Jaunā sortimenta izveidē AS „Laima” pirmo
reizi sadarbojusies ar profesionāļiem no citas nozares. Recepšu izstrādē iesaistīti
Latvijā atzīti šefpavāri Raimonds Zommers no restorāna „Kaļķu
vārti”, Havjers Garsija, restorāns „Tex Mex”, Lauris Aleksejevs, restorāns „36.
līnija” un Jānis Kairis, Tallink restorāns „Elements”. Katrs no pavāriem
radījis konfekšu receptes. Jaunais sortiments apvienots konfekšu kārbā
„Compliments”.
Lauris Aleksejevs, restorāns „36.
līnija”:
„Nav lietas, kas spētu būt veiksmīga bez mīlestības, bet,
lai rastos mīlestība, ir nepieciešama saskanīga savienība. Piemēram, šokolādes
krēms ar apelsīnu želeju tumšajā šokolādē ir ideālais pāris, jo apelsīns ar
šokolādi sader perfekti, un šī kombinācija atrodama daudzos pasaulslavenos
desertos”.
Reklāma
Havjers Garsija, restorāns „Tex Mex”:
„Konfektes, kuras esmu radījis, ir kompliments manai
vecmammiņai Enriketai, Totonaku cilts indiānietei. Tieši viņa man atvēra durvis
uz gastronomisko noslēpumu pasauli, un no viņas esmu mantojis savu garšas
izjūtu.”
Šobrīd, pieaugot AS Laima eksporta
rādītājiem un pieprasījumam pašmāju tirgū, iespējams attīstīt produktu ražošanu
ar augstāku pievienoto vērtību. Ekskluzīvās produkcijas īpatsvars Laima šokolādes grupas produktu portfelī
2012. gadā varētu sasniegt 3%.
„Kopumā šogad plānojam eksporta
tirgos pārdot 35 t ekskluzīvās produkcijas. Tā ir jauna sadaļa mūsu produktu
portfelī, to akcentējam. Ekskluzīvā produkcija dod augstās kvalitātes
apliecinājumu Laima zīmolam. Prioritārās eksporta valstis ir Krievija,
ASV, Japāna, Lielbritānija, Īrija, Vācija un Slovākija.
Tā kā eksporta attīstību
plānojam arī Ķīnā, Japānā, kā arī Brazīlijā, tad uz šīm valstīm trīs
gadu laikā ekskluzīvās produkcijas eksports varētu pieaugt 35 - 50%. Jauno
sortimentu „Compliments” sāksim piedāvāt eksporta valstīs, kur Latvija un mūsu
šefpavāri ir cieņā, t.i. Lielbritānija, Īrija, Vācija un Slovākija, kur Laima produktiem ir liela piekrišana,”
plānoto raksturo Ieva Jonsone, eksporta
direktore.
Jau aprīļa mēnesī jaunā produkcija būs
pieejama Latvijā, Laima
zīmola veikalos un Lidostā. Šobrīd norit sarunas par produkcijas
izplatīšanu arī veikalu tīklos SKY,
STOCKMANN, RIMI un MAXIMA.
Palielināt ekskluzīvās produkcijas ražošanu AS „Laima” uzsāka 2011. gada
nogalē. Visa produkcija ir augsti kvalitatīvs roku darbs. Produkcijas
pamatā ir Laima
ražotā šokolāde. To veido uzņēmumā no kakao pupas gatavojot kakao
sviestu un pulveri, kas ir pamats pašu gatavotai šokolādei. Lai varētu strādāt
ar augstas kvalitātes izejvielu, iepērkot kakao pupas Ganas republikā AS
„Laima” vadības uzņēmums „NP Foods” ir FCC (The Federation of Cocoa Comerce Ltd)
biedrs ar balss tiesībām. Visas izejvielas ir speciāli
atlasītas, kvalitātes daļas darbinieki un tehnologi,. loti rūpīgi seko līdzi
katram ražošanas posmam, tādejādi tiek radīts ļoti augstvērtīgs produkts. Gan eksportam, gan pašmāju tirgum šogad plānots
piedāvāt vēl vismaz xx jaunus produktus.
ParAS Laima
AS „Laima”ir
lielākais šokolādes un saldumu ražotājs Baltijā, kurā šokolādes ražošana
joprojām tiek veikta pēc klasiskās pilnā cikla ražošanas metodes, ko 1870. gadā
ieviesa fabrikas dibinātājs Teodors Rigerts.AS Laimaeksportē
uz 27 pasaules valstīm.
AS Laima lielākais
īpašnieks ir Latvijas uzņēmējiem piederošā AS Nordic Partners, kura
iegādājusies 51% kapitāldaļu starptautiskajā Nordic Partners Limited holdingā.
Nordic Partners un tam piederošo uzņēmumu lielākais akcionārs ir Daumants
Vītols - viens no pirmajiem vērienīgā holdinga dibinātājiem, kurš ilgstoši
strādājis un vadījis arī vairākus holdinga pārtikas un nekustamā īpašuma
uzņēmumus.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.