Viesnīcu tīkla «Hilton» viesus turpmāk apkalpos robots

Viens no lielākajiem viesnīcu servisa tīkliem pasaulē "Hilton Worldwide" un IT nozares pamatlicējs IBM ir paziņojuši par sadarbību, radot Connie – pirmo robotu, viesnīcas konsjeržu. Robota mērķis ir informēt viesnīcas viesus par tūrisma un pusdienošanas iespējām, kā arī citiem piedāvātajiem pakalpojumiem.

Connie, kas nosaukts par godu "Hilton" radītājam Konrādam Hiltonam, ir pirmais IBM radītais produkts viesnīcu industrijai. Šis robots strādās plecu pie pleca ar viesnīcas "Hilton" darbiniekiem un palīdzēs apkalpot lielo klientu skaitu. Connie personalizēs viesu pieredzi un sniegs tūristiem vairāk informācijas par dažādām aktivitātēm ārpus viesnīcas, palīdzot apmeklētājiem vieglāk saplānot savu laiku.

Ar katru apkalpoto viesi Connie papildinās savas zināšanas un kļūs arvien gudrāks, spēs labāk pielāgoties dažādām situācijām un galu galā uzlabos savas rekomendācijas, ko piedāvāt konkrētajam klientam. Viesnīcas personālam ir piekļuve robota arhīvam, kurā ir fiksēti visi jautājumi un atbildes, tādējādi darbiniekiem ir iespēja vēl vairāk uzlabot viesu apkalpošanu.

"Cilvēks ir ļoti daudzveidīga un komplicēta būtne. Salikt visas mums raksturīgās īpašības metāla kastītē un apgalvot, ka tas ir cilvēks, manuprāt, vēl būtu stipri pārspīlēti. Tuvākajā nākotnē es neredzu praktiski izmantojamas mašīnas, kas būtu tiešām salīdzināmas ar cilvēku visā tā daudzveidībā. Bet ir standarta jautājumi, uz kuriem šī mašīna var atbildēt pietiekami labi. Līdz ar to, kāpēc neatbrīvot cilvēku no vienkāršiem darbiem?" jautā Rīgas Tehniskās universitātes Robotikas kluba projektu koordinators Agris Ņikitenko.

Pirmais Connie robots savu karjeru sācis Hilton McLean viesnīcā Virdžīnijā (ASV). Tas apgūst iemaņas, kas nepieciešamas, lai komunicētu ar viesiem un pieklājīgi atbildētu uz viņu jautājumiem. Lai komunicētu ar klientiem, Connie izmanto tādas tehnoloģijas kā Dialog, Speech to Text, Text to Speech un Natural Language Classifier. Jaunais robots ir aprīkots ar Watson kognitīvās skaitļošanas sistēmu, kas uztver un saprot pasauli gluži tāpat kā cilvēks – izmantojot mācīšanos un pieredzi. Šī platforma ir papildināta ar WayBlazer, kas ir pasaulē pirmā kognitīvā ceļošanas ieteikumu sistēma.

Connie robots ir tikai viena no inovācijām, ko "Hilton" plāno ieviest viesnīcu biznesā. 1947. gadā šī bija pirmā viesnīcu kompānija, kas piedāvāja saviem apmeklētājiem televīziju. Tāpat var minēt  arī digitālo check-in sistēmu un digitālo durvju atslēgu, kas mūsdienās jau ir kļuvusi par pašsaprotamu lietu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Mākslinieka Māra Čačkas izstāde Valmierā Valmieras novada Tūrisma pārvalde
No 12. decembra līdz 2026. gada 11. februārim Valmieras muzeja Izstāžu namā pirmo reizi varēs aplūkot mākslinieka Māra Čačkas personālizstādi | Skatīt vairāk
Meet Our new Chef: Ivans Šmigarevs Harper Woolf
Meet our new culinary maestro, Ivans Šmigarevs, bringing passion and creativity to every dish at Pullman Riga Old Town! 🍴✨ | Skatīt vairāk
Paula Sukatnieka mājas “Apsītes” Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa
Latvijas vīnogu tēvs – Pauls Sukatnieks – meistars, kas spēja pakļaut vīnogu, dienvidu saules mīluli. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::1.21448898sec.