Autors: Rūdolfs Treijs
Avots: BalticTravelnews.com/Forbes.com
Ziemeļaustrumu daļā dzīvojošajiem Amerikas Savienoto Valstu un Kalifornijas iedzīvotājiem turpmāk būs plašākas Transatlantijas lidojumu iespējas, pateicoties lētajai Norvēģijas aviosabiedrībai "Norwegian", kas plano uzsākt lidojumus uz Romu no ASV pilsētām Oklendas, Losandželosas un Ņujorkas.
Potenciālie ceļotāji varēs iegādāties lidojumu biļetes uz Itālijas galvaspilsētu sākot no 346 eiro ($389) no Ņujorkas, un 407 eiro ($458) no Oklendas un Losandželosas. Arī par biznesa klases ceļotājiem netiks aizmirsts, cenām sakoties no 979 eiro ($1100) līdz 1279 eiro ($1438).
Reklāma
Problēmu nebūs arī tiem, kam nav palaimējies dzīvot kādā no ASV abiem krastiem - "Norwegian" plānos ietilpst gan Čikāgas, gan Teksasas un Ņuorleānas ietveršana savā 13 ASV lidostu tīklā. Iekļaujot šīs lidostas savā tīklā, "Norwegian" plāno kļūt par galveno zemo cenu pārvadātāju maršurtos starp Eiropu, Āziju un Ziemeļameriku. Ar to gan "Norwegian" tīkls Amerikā nebeigtos, jau šobrīd veicot vietējos lidojumus Argentīnā, drīzumā tiek plānots aptvert arī Dienvidameriku.
Novērots, ka līdz šim ASV lidostas ir izrādījušās pretimnākšanu "norvēģiem" gan finansiālā gan tehniskā līmenī, tādējādi nodrošinot lielāku transatlantisko lidojumu pieejamību.
"Mums tiek ārkārtīgi palīdzēts" citēts Norvēģu aviolīnijas pārstāvis Tomas Ramdāls. "Jebkuru radušos problēmu gadījumā, lidostas un vietējās varas iestādes, tās drīz vien atrisina", pabeidz Ramdāls.
"Norwegian" savus pirmos lidojumus no Stokholmas uz ASV sāka veikt jau 2013.gadā, avioflotei sastāvot no 787 sērijas Boeing Dreamlaineriem. Ar to gan "mierā" nebija citas ASV bazētās avio kompānijas, lūdzot Savienoto valstu Transporta dienestam anulēt norvēģiem izsniegtās atļaujas. Tas gan nenotika, tieši pretēji, 2017.gadā tika dota atļauja paplašināties.
"Norwegian" par savu pamatstrātēģiju izmanto jau divas desmitgades pārbaudīto īru "Ryanair" un angļu "EasyJey" biznesa modeli. Proti, savas lidostas izvietojot nedaudz ārpus galamērķa, tadējādi ievērojami samazinot izdevumus. Ramdālam kā piemēru minot Bostonu, kur "Norwegian" lidostai atrodoties stundas braucienā no lielpilsētas, joprojām pastāv iespēja iegūt arī 7 miljonus poteciālo klientu, kas dzīvo pusotras stundas brauciena attālumā.
"Izmantojot jau iepriekš minēto strātēģiju ietaupījums var saniegt pat 70%, tādējādi ļaujot biļešu cenas saglabāt zemā līmenī": uzskata Ramdāls.
Šādas aviosabiedrības taktikas rezultātā pat taupīgākajam ceļot gribētājam paversas iespēja apmeklēt iecerētos galamērķus.
Šīs vasaras jaunie galamērķi uz Edinburgu Skotijā, Dublinu un Šenonu Īrijā, kā arī Norvēģijas pilsētu Bergenu tiks veikti no Ņujorkas simts kilometru esošās Ņuburgas pilsētas.
Tāpat jūnijā un jūlijā tiks uzsākti lidojumi no Providences pilsētas ASV uz trīs Īrijas pilsetām – Šenonu, Korku un Dublinu, kā arī Skotijas galvaspilsētu – Glāzgovu. Pietam, lidojumu tīklam plānots pievienot arī Karību salas.
Apzinoties ekonomisko ieguvumu, gan Providences, gan Stjuardas lidostas nekavējoties piedāvāja finansiālo un loģistisko palīdzību.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.