«British Airways» pasažierus lidostā apkalpos roboti

Lielbritānijas lielākā lidsabiedrība "British Airways" Hītrovas 5. terminālī izvietos divus robotus, kuri pasažieriem atbildēs uz jautājumiem un palīdzēs tiem orientēties lidostas termināli.

Roboti, kurus abus vienos vārds "Bils", ar pasažieriem spēs komunicēt vairākās valodās un palīdzēs tiem nokļūt dažādās vietās 5. termināļa ietvaros, piemēram, uz kafejnīcu, labierīcībām, ģimenes reģistrācijas zonām un citviet. Roboti ieprogrammēti ar atbildēm uz vairāk nekā 1000 jautājumiem, tostarp arī sarežģītākajiem.

Ik dienu Lielbritānijas noslogotākās lidostas 5. terminālis uzņem aptuveni 90 000 pasažierus un lidsabiedrība uzskata, ka mākslīgais intelekts spēs paātrināt ikdienā veicamās pasažieru darbības.

Rikardo Vidāls (Ricardo Vidal), lidsabiedrības "British Airways" inovāciju vadītājs stāsta: "Nākotnē es paredzu robotu floti, kas strādā plecu pie pleca ar mūsu cilvēkiem, piedāvājot patiesi netraucētu ceļojumu pieredzi."

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Dvietes senlejas informācijas centrs Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa
Dabas parkā „Dvietes paliene” Bebrenes pagasta Putnu salā 2008. gada vasarā izveidots Dvietes senlejas informācijas centrs „Gulbji”. | Skatīt vairāk
Piedāvā atpūtas un apskates ceļojumus! AirGuru
Populārākie galamērķi, izdevīgākās cenas, pēdējā brīža piedāvājumi, viss iekļauts viesnīcas, nedēļas nogales piedāvājumi... | Skatīt vairāk
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.64430118sec.