Lidosta «Rīga» tiek veiksmīgi galā ar pasažieru plūsmas pieaugumu, bet uz lidojumu jāierodas laikus

Daudzas Eiropas lidostas, sākoties vasarai, piedzīvo milzīgu pasažieru plūsmas pieaugumu, ar kuru nespēj tikt galā. Rezultātā veidojas milzīgas rindas,  pasažieri kavē reisus, un neapmierināti ir visi. Starptautiskajā lidostā “Rīga” situācija salīdzinoši mierīga, bet arī pateicoties tam, ka pasažieru plūsmas palielinājums jau laicīgi tika prognozēts

“Šā gada maijā lidostas “Rīga” apkalpoto pasažieru skaits sasniedza 66 %, salīdzinot ar pirmspandēmijas rādītājiem, apliecinot, ka gaisa satiksme reģionā turpina atkopties, turklāt ir vasara, atvaļinājumu sezona, un cilvēki izmanto iespējas no Rīgas doties tuvākos un tālākos avioceļojumos. Esam savlaicīgi gatavojušies šai situācijai, atgriežoties pie pirmspandēmijas darbinieku skaita, un pašlaik lidostā strādā vairāk kā 1300 darbinieku. Nepieciešamību pēc darbiniekiem ietekmēja gan pasažieru un lidojumu skaita pieaugums, gan darbības paplašināšana, pārņemot “airBaltic” virszemes apkalpošanu. Pašlaik aicinām darbā vēl aptuveni 50 darbiniekus galvenokārt aviācijas drošības inspektora un gaisa kuģu apkalpošanas aģenta amatā,” Travelnews.lv vēsta Starptautiskās lidostas “Rīga” Komunikācijas vienības Komunikācijas projektu vadītāja Ilze Salna.

Tomēr atvaļinājumu sezonai turpinoties, atsevišķās rīta un pēcpusdienas maksimumstundās lidostā “Rīga” gan pie reģistrācijas galdiņiem, gan drošības pārbaudes var veidoties rindas. “Atgādinām, ka lidostā jāierodas ne vēlāk kā divas stundas pirms plānotās izlidošanas, lai bez steigas veiktu visas nepieciešamās reģistrācijas un drošības procedūras,” norāda Ilze Salna.

Pasažieriem arī jārēķinās, ka dažkārt izlidošana no Rīgas var aizkavēties, ja gaisa kuģis nav laikus izlidojis no iepriekšējās lidostas, nokavējot ierašanos Rīgā. Kā maija sākumā kopīgā paziņojumā norādījusi Starptautiskā lidostu padome (ACI) un Lidostu pakalpojumu asociācija (ASA), lai gan pasažieru aviopārvadājumu apjoms joprojām ir zemāks par pirmspandēmijas līmeni, daudzās lidostās novērojamas ļoti izteiktas maksimumstundas,  tāpēc lielākajos aviosatiksmes mezglos gan lidostām, gan virszemes pakalpojumu sniedzējiem nav vienkārši tikt galā ar ievērojamo gaisa pārvadājumu apjomu pieaugumu. Pasažieriem jārēķinās, ka reģistrācija, drošības pārbaude un bagāžas saņemšana aizņem ilgāku laiku.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 22.11.2024 - 28.11.2024 EKSKLUZĪVA ATPŪTA TURCIJĀ Atlantic Travel
Swandor Topkapi Palace (5) Ultra All Lidojumi no 16.04.25 līdz 26.10.25 | Skatīt vairāk
no 880 EUR
Vīzas uz ĶĪNU AL SVETS
Vīzas noformēšana uz Ķīnu tūrisma vai darījuma braucieniem, konsultācijas 28 45 45 47, riga@alsvets.lv | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 23.11.2024 - 29.11.2024 SKAISTS GALAMĒRĶIS - KALABRIJA Atlantic Travel
Pasteidzies un rezervē savu piedzīvojumu jau tagad. Pieejami tikai 4 lidojumi 2025.gadā! | Skatīt vairāk
no 589 EUR
Jaungada ballīte Skyline Bar
Labākā Jaungada ballīte Rīgā! Viesnīcas Radisson Blu Latvija 26. stāvā - rezervē galdiņu un izbaudi izcilu skatu,dzīvo mūziku,īpašu welcome drink | Skatīt vairāk
no 340 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::2.96611094sec.