Autors: Ludmila Glazunova
Avots: BalticTravelnews.com
Daudzas Eiropas lidostas, sākoties vasarai, piedzīvo milzīgu pasažieru plūsmas pieaugumu, ar kuru nespēj tikt galā. Rezultātā veidojas milzīgas rindas, pasažieri kavē reisus, un neapmierināti ir visi. Starptautiskajā lidostā “Rīga” situācija salīdzinoši mierīga, bet arī pateicoties tam, ka pasažieru plūsmas palielinājums jau laicīgi tika prognozēts
“Šā gada maijā lidostas “Rīga” apkalpoto pasažieru skaits sasniedza 66 %, salīdzinot ar pirmspandēmijas rādītājiem, apliecinot, ka gaisa satiksme reģionā turpina atkopties, turklāt ir vasara, atvaļinājumu sezona, un cilvēki izmanto iespējas no Rīgas doties tuvākos un tālākos avioceļojumos. Esam savlaicīgi gatavojušies šai situācijai, atgriežoties pie pirmspandēmijas darbinieku skaita, un pašlaik lidostā strādā vairāk kā 1300 darbinieku. Nepieciešamību pēc darbiniekiem ietekmēja gan pasažieru un lidojumu skaita pieaugums, gan darbības paplašināšana, pārņemot “airBaltic” virszemes apkalpošanu. Pašlaik aicinām darbā vēl aptuveni 50 darbiniekus galvenokārt aviācijas drošības inspektora un gaisa kuģu apkalpošanas aģenta amatā,” Travelnews.lv vēsta Starptautiskās lidostas “Rīga” Komunikācijas vienības Komunikācijas projektu vadītāja Ilze Salna.
Reklāma
Tomēr atvaļinājumu sezonai turpinoties, atsevišķās rīta un pēcpusdienas maksimumstundās lidostā “Rīga” gan pie reģistrācijas galdiņiem, gan drošības pārbaudes var veidoties rindas. “Atgādinām, ka lidostā jāierodas ne vēlāk kā divas stundas pirms plānotās izlidošanas, lai bez steigas veiktu visas nepieciešamās reģistrācijas un drošības procedūras,” norāda Ilze Salna.
Pasažieriem arī jārēķinās, ka dažkārt izlidošana no Rīgas var aizkavēties, ja gaisa kuģis nav laikus izlidojis no iepriekšējās lidostas, nokavējot ierašanos Rīgā. Kā maija sākumā kopīgā paziņojumā norādījusi Starptautiskā lidostu padome (ACI) un Lidostu pakalpojumu asociācija (ASA), lai gan pasažieru aviopārvadājumu apjoms joprojām ir zemāks par pirmspandēmijas līmeni, daudzās lidostās novērojamas ļoti izteiktas maksimumstundas, tāpēc lielākajos aviosatiksmes mezglos gan lidostām, gan virszemes pakalpojumu sniedzējiem nav vienkārši tikt galā ar ievērojamo gaisa pārvadājumu apjomu pieaugumu. Pasažieriem jārēķinās, ka reģistrācija, drošības pārbaude un bagāžas saņemšana aizņem ilgāku laiku.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.