Autors: airBaltic.com
Avots: airBaltic.com
Šī gada decembrī Latvijas lidsabiedrības airBaltic lidojumu žurnāls Baltic Outlook svin savu 145. numuru. Ikmēneša oriģinālsatura žurnāls kopš 2010. gada tiek izdots izdevniecībā Franks House, un gadu laikā to kā neatņemamu airBaltic lidojumu sastāvdaļu iecienījuši pasažieri un biznesa partneri.
airBaltic mārketinga viceprezidente Elīna Prāve norāda: “Viena no pirmajām lietām, ko pasažieri paņem savās rokās, kad lidmašīna ir pacēlusies un mobilajiem telefoniem ir ieslēgts lidojuma režīms, ir lidojumu žurnāls. Tajā brīdī tas kļūst par daļu no kopējās lidojuma pieredzes, pārstāvot lidsabiedrību, tās vērtības, darbiniekus, pakalpojumus, galamērķus un valsti vai reģionu. Mēs esam ļoti lepni, ka mums Baltic Outlook ir tik ilgus gadus, tam esot patiesai airBaltic vizītkartei, kuru lasa un pazīst gan Baltijā, gan ārpus šī reģiona.”
Reklāma
“Lielai daļai lidsabiedrību oriģinālsatura lidojumu žurnāla uzturēšana pandēmijas dēļ bija izaicinoša. Patiesi, tā uzturēšana ir privilēģija, taču mēs apzināmies tā vērtību un ietekmi. Turklāt ar auditoriju vairāk nekā 350 000 pasažieru mēnesī, no kuriem 70% ir aktīvi lasītāji, bet ceturtdaļa to lasa reizēm, Baltic Outlook sevi pierādījis arī no biznesa un reklāmas perspektīvas,” piebilst Prāve.
Baltic Outlook galvenā redaktora Ilze Pole saka: “Nešaubīgi, ka tik noturīga žurnāla panākuma atslēga bijusi abpusēja uzticība. Darbs pie katra izdevuma man un manai komandai vienmēr ir liels pagodinājums un lepnums, jo tas nozīmē sadarbību ar izciliem profesionāļiem – gan airBaltic komandā, gan ar autoriem no dažādām pasaules valstīm.”
“Baltic Outlook ir devis milzīgu iespēju paplašināt savas zināšanas un no sirds izbaudīt katra izdevuma tapšanu – intervēt leģendāras pasaules līmeņa personības, ceļot un iedziļināties dažādu valstu kultūrās, tradīcijās, mākslā un kulinārijā. Taču, tā kā žurnāls ir daļa no lidsabiedrības tēla, tā ir arī liela atbildība – gan pret uzņēmumu, gan lasītājiem, lai saglabātu nemainīgi augstu izdevuma kvalitāti. Vēlos izteikt pateicību savai izcilajai komandai un kolēģiem no airBaltic, kā arī uzņēmumiem, kas atzīst Baltic Outlook pievienoto vērtību jaunu auditoriju uzrunāšanā. Turklāt 2023. gadā mēs turpināsim savu izaugsmi,” norāda Pole.
Baltic Outlook piedāvā jaunāko informāciju un rakstus par airBaltic un tās galamērķiem, jaunākajām modes tendencēm, kā arī ekskluzīvas intervijas. Šeit, žurnāla lappusēs, lasītāji sastapušies ar autosacīkšu superzvaigzni Luisu Hamiltonu (Lewis Hamilton), aktieriem un kinorežisoriem Izabellu Ipēru (Isabelle Huppert), Līvu Ulmani (Liv Ullmann) un Ralfu Fainsu (Ralph Fiennes), Kannu kinofestivāla Zelta palmas zara laureātu Rūbenu Ēstlundu (Ruben Östlund), Chanel parfimēru Žaku Polžu (Jacques Polge), leģendārajiem modes fotogrāfiem Mario Testino (Mario Testino), Mišelu Komtu (Michel Comte) un Deividu Beiliju (David Bailey) un daudziem citiem. Vogue, CNN un citu starptautiski atzītu mediju žurnālisti regulāri raksta Baltic Outlook. Katru mēnesi žurnāls pieejams arī tiešsaistē: https://www.airbaltic.com/en/baltic-outlook
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.