Lidsabiedrība «Ryanair» spiesta atteikties no komunikācijas kanāla ar pasažieriem

Kopš 2023. gada 8. maija Īrijas lidsabiedrība “Ryanair” vairs neļaus saviem klientiem sazināties ar lidsabiedrības klientu apkalpošanas nodaļu sociālo mediju platformā “Twitter”, vēsta portāls “Simpleflying.com”.

Lidsabiedrība apgalvo, ka šādu lēmumu pieņēmusi dēļ nesen pieņemtajām izmaiņām “Twitter” politikā, un, kā izrādās, “Ryanair” nebūt nav vienīgā lidsabiedrība, kas spērusi šādu soli.

Travelnews.lv iesaka visiem, kuriem ir nepieciešamība sazināties ar “Ryanair” klientu apkalpošanas nodaļas speciālistiem, darīt to “Facebook” vietnē – tā tomēr ir ātrākā un efektīvākā komunikācija. Tiesa gan, tā kā atbild reāls cilvēks, nevis bots, reizumis ir atkarīgs, cik kompetents ir šis speciālists. Ir reizes, kad problēmu izlabot var tikai trešais klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks, turklāt, labojot iepriekšējo kolēģu pieļautās kļūdas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Slēpošanas bāze “Egļukalns” Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa
Kalnu slēpošanas bāze EGĻUKALNS atrodas Latvijā visaugstākajā Augšzemes augstienē. | Skatīt vairāk
Bebra ekspozīcija Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa
Dvietes senlejas informācijas centrā ‘’Gulbji’’ izveidota Bebrenes simbola un Dvietes palienes iemītnieka bebra ekspozīcija,kura iepazīstina ar | Skatīt vairāk
Aviobiļetes sadarbībā ar FlyDubai SKY24.LV
Fly Dubai Lite ekonomiskās klases aviobiļešu piedāvājums - Dubaija, Kolombo, Malē, Katmandu... | Skatīt vairāk
no 429 EUR
Labākie ceļojumu piedāvājumi! AZA tours
Pieredzējuši tūrisma eksperti un labākie ceļojumu piedāvājumi! Aza Tours ir starptautiska ceļojumu aģentūra ar galveno biroju Viļņā un filiāli | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::2.19901109sec.