Lidsabiedrība «Ryanair» spiesta atteikties no komunikācijas kanāla ar pasažieriem

Kopš 2023. gada 8. maija Īrijas lidsabiedrība “Ryanair” vairs neļaus saviem klientiem sazināties ar lidsabiedrības klientu apkalpošanas nodaļu sociālo mediju platformā “Twitter”, vēsta portāls “Simpleflying.com”.

Lidsabiedrība apgalvo, ka šādu lēmumu pieņēmusi dēļ nesen pieņemtajām izmaiņām “Twitter” politikā, un, kā izrādās, “Ryanair” nebūt nav vienīgā lidsabiedrība, kas spērusi šādu soli.

Travelnews.lv iesaka visiem, kuriem ir nepieciešamība sazināties ar “Ryanair” klientu apkalpošanas nodaļas speciālistiem, darīt to “Facebook” vietnē – tā tomēr ir ātrākā un efektīvākā komunikācija. Tiesa gan, tā kā atbild reāls cilvēks, nevis bots, reizumis ir atkarīgs, cik kompetents ir šis speciālists. Ir reizes, kad problēmu izlabot var tikai trešais klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks, turklāt, labojot iepriekšējo kolēģu pieļautās kļūdas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Tabores muiža TAKA
Muiža celta 19. gadsimta 2. pusē (iespējams 1875. gadā). 1.pasaules kara laikā muiža stipri cietusi. | Skatīt vairāk
Iegūsti priekšrocību! Turkish Airlines
Atklāj pasauli ar 10% atlaidi lidojumiem no Rīgas. Noklikšķini, lai uzzinātu vairāk... | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 16.05.2025 - 22.05.2025 Līgo Alikantē Atlantic Travel
𝟕 𝐧𝐚𝐤𝐭𝐢𝐬 𝐀𝐥𝐢𝐤𝐚𝐧𝐭𝐞̄ 𝐚𝐫 𝐢𝐳𝐥𝐢𝐝𝐨𝐬̌𝐚𝐧𝐮 𝟏𝟕. 𝐣𝐮̄𝐧𝐢𝐣𝐚̄, | Skatīt vairāk
no 953 EUR
Glempings Daugavas lokos TAKA
Vienā no skaistākajām vietām Latvijā, pašas likteņupes krastā atrodas jaunais Glempings Daugavas lokos. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::6.3970232sec.