Lidsabiedrība «Ryanair» spiesta atteikties no komunikācijas kanāla ar pasažieriem

Kopš 2023. gada 8. maija Īrijas lidsabiedrība “Ryanair” vairs neļaus saviem klientiem sazināties ar lidsabiedrības klientu apkalpošanas nodaļu sociālo mediju platformā “Twitter”, vēsta portāls “Simpleflying.com”.

Lidsabiedrība apgalvo, ka šādu lēmumu pieņēmusi dēļ nesen pieņemtajām izmaiņām “Twitter” politikā, un, kā izrādās, “Ryanair” nebūt nav vienīgā lidsabiedrība, kas spērusi šādu soli.

Travelnews.lv iesaka visiem, kuriem ir nepieciešamība sazināties ar “Ryanair” klientu apkalpošanas nodaļas speciālistiem, darīt to “Facebook” vietnē – tā tomēr ir ātrākā un efektīvākā komunikācija. Tiesa gan, tā kā atbild reāls cilvēks, nevis bots, reizumis ir atkarīgs, cik kompetents ir šis speciālists. Ir reizes, kad problēmu izlabot var tikai trešais klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks, turklāt, labojot iepriekšējo kolēģu pieļautās kļūdas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Slutišķu sādža Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa
Slutišķu ciems ir autentiska apdzīvota sādža, kur apmeklētāji var iepazīties ar unikālām Latgales vecticībnieku kultūras un sadzīves | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 30.10.2025 - 05.11.2025 Halovīna pasākumi Ventspilī Ventspils TIC
Oktobra izskaņa Ventspilī solās būt biedējoši aizraujoša – pilsētā norisināsies vairāki tematiski Halovīna pasākumi. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 27.10.2025 - 09.11.2025 Restorānu nedēļas piedāvājums Hercogā Hercogs Mārupe
Aicinām nobaudīt 3 kārtu maltīti ar šefpavāra komplimentu pa 35 Eur! | Skatīt vairāk
35 EUR
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.53668094sec.