Autors: Marta Mackeviča
Avots: Miltton.com
Nacionālās aviokompānijas airBaltic klientiem turpmāk būs pieejams pašmāju alus - Rīgā brūvētais “Mežpils gaišais”, turklāt lidojumiem neierastā formātā – pirmo reizi tas tiks piedāvāts kā lejamais alus.
AS “Aldaris” valdes locekle Elīna Aščuka skaidro: “Lidojums ar nacionālo aviokompāniju un iespēja vienlaikus baudīt Rīgā darītu, svaigu lejamo alu, ir vēl viena lieta, ar ko mēs kā uzņēmums lepojamies. Prieks būt pirmajiem, kas paveikuši šādu vēsturisku projektu. Šajā procesā bija daudz jaunu un neierastu apstākļu, tāpēc vēlos pateikties mūsu tehniķiem, kuri spēja pielāgot KEGu pildīšanas sistēmu lidojuma apstākļiem, īstenojot arī visas drošības prasības, kas ir prioritāte uz klāja. Liels paldies airBaltic komandai, kas noticēja, iesaistījās un palīdzēja nonākt līdz šim īpašajam notikumam!”
Reklāma
Kopumā “Mežpils alus” pērn par 17% palielināja pārdošanas apmērus, salīdzinot ar 2021.gadu. Tas ļāvis zīmolam kļūt par vienu no patērētāju iecīnītākajiem produktiem. “Mežpils Gaišais” ir viens no vadošajiem produktiem viesmīlības tirdzniecības segmentā – aizvadītais mēnesis bijis labākais pēdējos trīs gados ne tikai šim alus veidam, bet viesmīlības sektora apjomiem kopumā. Šogad maijā, salīdzinot ar 2022.gada maiju, tā patēriņš vairāk nekā dubultojās. Arī veikalu ķēžu segmentā šī gada maijs salīdzinājumā ar 2022.gada maiju ir parādījis pozitīvu dinamiku un zīmols maijā kopumā ir audzis par 25%.
Sortimentu uz klāja papildinās arī “Mežpils Tradicionālais” – saskaņā ar starptautiskā tirgus izpētes uzņēmuma “Nielsen” datiem šis zīmols veikalu ķēžu tirdzniecības segmentā apjoma ziņā audzis visstraujāk – kopš ienākšanas tirgū 2018.gadā, katru gadu apjomi tikuši kāpināti vidēji par 61,5%. Savukārt vērtības ziņā šis produkts ieņem stabilu TOP3 starp visiem produktiem Latvijā. To apliecina arī divus gadus pēc kārtas saņemtais apbalvojums “Gada prece”, ko pasniedz Latvijas Tirgotāju asociācija. Šī balva tiek pasniegta populārākajām precēm, apkopojot datus par pārdošanas apmēriem.
“Prieks, ka spējam īstenot “Mežpils alus” vērtības – būt par līderiem un pirmajiem savā jomā. Esam pārliecināti, ka paplašinot airBaltic piedāvājumu ar saviem labākajiem Mežpils alus produktiem, spēsim gan iepriecināt mūsu klientus, gan ieinteresēt tūristus vairāk uzzināt par Latvijas alu un kultūru,” stāsta E. Aščuka.
Pilotprojekta laikā pakalpojums pieejams vienā airBaltic lidmašīnā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.