Autors: Jānis Pēteris Bērziņš
Avots: BalticTravelnews.com/Simpleflying.com
Esam jau pieraduši, ka mākslīgajam intelektam mūsu dzīvēs ir aizvien lielāka nozīme, un nu tas tiek pielietots arī aviobiļešu cenu politikas izveidē, vēsta “Simpleflying”.
ASV lidsabiedrība “Delta” eksperimenta kārtā mākslīgajam intelektam uzticējusi veidot cenu politiku. Pagaidām gan tikai eksperimentēts tiek ar 3% vietējo lidojumu, taču lidsabiedrība uz mākslīgā intelekta potenciālu šajā jautājumā raugās cerīgi, prognozējot, ka nākotnē tas varētu rēķināt cenas arī tālajiem starptautiskajiem lidojumiem.
Plānots, ka eksperiments ilgs no 18 līdz 24 mēnešiem.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.