airBaltic brīdina par neērtībām Rīgas lidostā Lieldienās

Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic aicina pasažierus Lieldienu laikā laicīgi ierasties uz reisiem, jo lidostai var rasties grūtības apkalpot lielo ceļotāju skaitu. airBaltic atvainojas saviem klientiem par potenciālajām neērtībām.

Rīgas lidosta šobrīd ir pārsniegusi savu kapacitāti, kā arī kopš pagājušā gada pārtraukusi darbu pie attīstības, neskatoties uz pasažieru neērtībām. Šajā vasarā airBaltic no Rīgas piedāvās 80 maršrutus, un vidēji veiks 200 lidojumus dienā. airBaltic lidostai jau pagājušā gadā iesniedza savus priekšlikumus par termināļa būvniecību, lai uzlabotu pasažieru apkalpošanu.

Bertolts Fliks, airBaltic prezidents un izpilddirektors: „Starptautiskās lidostas “Rīga” piedāvātās ērtības strauji tuvojas Āfrikas lidostu līmenim.”

airBaltic ir paziņojusi par provizorisko 2009.gada peļņu 14 miljonu latu (20 miljonu eiro) apmērā un pērn sasniegusi pasažieru pieaugumu par 6% – līdz 2,75 miljoniem pasažieru. airBaltic vasaras sezonā piedāvās vairāk nekā 100 lidojumu maršrutiem Eiropā, Skandināvijā, Krievijā, NVS un Vidējos Austrumos. 80 galamērķi būs sasniedzami no airBaltic bāzes Rīgā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Pāvilosta — vējš, jūra un brīvības garša Dienvidkurzemes novada tūrisma centrs
Pāvilosta, Dienvidkurzemē aicina burātājus un skatītājus uz Baltijas piekrasti, lai kopā piedzīvotu vēja spēku, ūdens plašumu un sacensību azartu | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


AL SVETS
,


Turkish Airlines
,


airBaltic
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::4.11773801sec.