Autors: Līna Kārkliņa/Madara Gulbe
Avots: BalticTravelnews.com/airBaltic
Latvijas nacionālā lidsabiedrība airBaltic atzīta par otru labāko aviokompāniju pasaulē interneta mārketinga jomā 2010. gadā. Aviokompānija saņēmusi Webbies balvu (Webbies Awards) kategorijā «Gada labākā interneta kampaņa», ko ik gadu rīko pasaules vadošais aviācijas mediju izdevējs Flightglobal.
Kategorijā «Gada labākā interneta kampaņa» tiek apbalvotas to aviokompāniju interneta mājas lapas, kurās demonstrēta radoša pieeja interneta mārketingam, veicinot zīmola atpazīstamību. airBaltic balvu saņēma par Ziemassvētku kampaņu. Kampaņu iespējams aplūkot: www.airbaltic.com/2010/
Webbies Awards žūriju veido neatkarīgi aviācijas nozares eksperti un digitālās attīstības eksperti no uzņēmuma Reed Business Information.
«airBaltic pērn īstenoja vienu no interesantākajām Ziemassvētku mārketinga kampaņām. Ziemassvētku kampaņa bija lieliska ne tikai tāpēc, ka tajā darbojās ļoti mīlīgs Ziemassvētku vecītis, bet tā arī necentās uzmācīgi pārdot. Tā bija ļoti uzjautrinoša kampaņa īstajā brīdī. Būtu interesanti uzzināt, kā airBaltic mūs pārsteigs nākamajā reizē,» teikts žūrijas paziņojumā.
Webbies Awards veidotas, lai apzinātu un uzslavētu labākās aviācijas industrijas interneta vietnes un kompāniju praksi sociālo mediju jomā. Webbies Awards tika piešķirtas jau trešo reizi. Šogad tajās piedāvātas trīs jaunas kategorijas – interneta kampaņa, projekta uzsākšana un digitālās tehnoloģijas, lai apbalvotu tās jomas, kurās pēdējo 12 mēnešu laikā notikušas intensīvākās inovācijas un sasniegts lielākais progress.
airBaltic ir saņēmusi Gada aviokompānijas 2009/2010 (Zelta balva) titulu, ko piešķir Eiropas Reģionālo aviokompāniju asociācija (ERA). airBaltic ir arī Air Transport World 2010. gada Fēniksa balvas (Phoenix Award) ieguvējs. Tā ir starptautiska atzinība par izcilību uzņēmējdarbības restrukturizēšanā, tās nozīme avioindustrijā pielīdzināma Oskara balvai kinoindustrijā. Šī gada vasarā airBaltic saņēma anna.aero ANNIES balvu kā Eiropas lielākā valsts aviokompānija pēc jaunatvērto reisu skaita. airBaltic saņēma īpašu tendenču noteicēja (Pacesetter Award 2010) balvu vispasaules zemo cenu aviokompāniju apbalvojumā The Budgies World Low Cost Airline Awards par sasniegumiem hibrīdas aviokompānijas statusā.
airBaltic nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 80 galamērķiem. Neatkarīgi no izlidošanas vietas airBaltic piedāvā ērtus savienojumus no sava Ziemeļu tranzītmezgla Rīgā uz galamērķiem aviokompānijas maršrutu tīklā Skandināvijā, Eiropā, NVS un Tuvajos Austrumos.
Plašāka informācija par Webbies Awards: http://www.flightglobal.com/page/webbies2010/
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.