Autors: Elīna Vītiņa/Madara Gulbe
Avots: BalticTravelnews.com/Consensuspr.lv
Scandinavian Airlines SAS interneta kampaņa «Mīlestība ir debesīs» (Love is in the air) ir atzīta par labāko 2010. gada sociālo mediju akciju, saņemot prestižo Flightglobal Webbies balvu. To piešķir, izvērtējot labākās aviācijas uzņēmumu mājas lapas un to aktivitātes sociālajos medijos.
Nominācija - gada kampaņa internetā žūrijas izvērtēšanā tika iekļauta pirmo reizi. Aviokompānijas sacentās par radošāko pieeju online marketingā, veicinot zīmola, produktu un pakalpojumu atpazīstamību. Flightglobal atzina, ka SAS kampaņa veiksmīgi sasniedza mērķa auditoriju – geju un lesbiešu, kā arī biseksuālās un transseksuālās kopienas, parādot, cik draudzīga aviolīnija ir pret šīm noteiktajām grupām.
Kā ziņojām, 6. decembrī, SAS Scandinavian Airlines kļuva par pirmo aviokompāniju pasaulē, kas organizēja pirmās homoseksuāļu kāzas lidojuma laikā. Unikālais lidojums no Stokholmas uz Ņujorku arī noslēdza lidsabiedrības kampaņu «Mīlestība ir debesīs» (Love is in the air), kuras laikā par iespēju kļūt pirmajiem debesīs laulātajiem homoseksuāļiem cīnījās vairāk nekā 300 pāru.
Laulību ceremonijas notika SK903 lidmašīnā, bet svinības turpinājās arī pēc nosēšanas Ņujorkā. SAS apmaksāja arī uzvarētāju viesnīcas numurus, biļetes un medus mēnesi Losandželosā. Vadošā Zviedrijas juvelierizstrādājumu dizainere Efva Attling katram pārim bija sagatavojusi unikālus laulības gredzenus, bet Dāņu dizaina firma Georg Jensen jaunlaulātiem sagādāja kāzu dāvanas.
«Mīlestība debesīs» sociālajos medijos kļuva par vienu no šī gada ievērojamākām kampaņām. «Kampaņas mājas lapu www.flysas.com/love apmeklēja vairāk nekā 450 tūkstoši unikālo lietotāju, tika saņemts ap 350 tūkstošiem unikālo balsojumu un kopumā par šo kampaņu visā pasaulē dzirdējuši vairāk nekā 120 miljoni cilvēku dažādos medijos – Facebook, Twitter, Interneta ziņās, preses, televīzijas, radio raidījumos,» stāsta SAS sabiedrisko attiecību direktors Anders Lindström. «Mums izdevās piesaistīt ļoti plaša cilvēku loka uzmanību un mēs esam gandarīti ar rezultātiem,» viņš uzsver.
Vairāk informācijas par kampaņas norisi un arī foto - www.flysas.com/love
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.