Autors: Lina Kārkliņa/Madara Gulbe
Avots: Baltictravelnews.com/airBaltic
Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic ir nominēta Baltijas sabiedrisko attiecību balvai Baltic PR Awards trīs kategorijās – starptautiskā komunikācija, patērētāju attiecības un krīzes komunikācija.
Baltic PR Awards žūrijai starptautiskās komunikācijas kategorijā tika iesniegta aviokompānijas stratēģija par aktīvu biznesa sasniegumu un starptautisko apbalvojumu komunikāciju. 2010. gadā airBaltic saņēma virkni starptautiski atzītus apbalvojumus, kurus izmantoja komunikācijai ar starptautiskajiem medijiem, viedokļa līderiem biznesā un politikā un jaunu pasažieru piesaistei.
airBaltic pērn uzņēma teju 700 mediju vizītes un tika pieminēta 15 tūkstošos publikāciju visā pasaulē. Mediju vizītēs piedalījās pārstāvji no tādiem pasaulē pazīstamiem medijiem kā Die Welt, The New York Times, The Daily Telegraph, Handeslblatt, CNN Traveller, Forbes, Airliner World, Air Transport World, Borsen, Metro, Elle, GQ, Itartass, Helsingin Sanomat un Kauppalehti.
Kopā ar airBaltic sabiedrisko attiecību aģentūru Hill and Knowlton Latvia aviokompānija Baltic PR Awards iesniedza arī līdz šim neizmantotu pieeju komunikācijā, kas palīdzēja pasažieriem Īslandes vulkāna izvirduma laikā un mazināja gaisa satiksmes traucējumu radītās neērtības. Tās ietvaros airBaltic nekavējoties izveidoja unikālu informācijas centru sociālos un interneta kanālos, kurā ikviens informēts pasažieris varēja atstāt sev zināmās ziņas, tādējādi kļūstot par informētāju un palīdzot citiem iestrēgušajiem pasažieriem lidostās visā pasaulē. Baltic PR Awards žūrija ir nominējusi šo pieteikumu patērētāju attiecību un krīzes komunikāciju kategorijās.
airBaltic iepriekš ir saņēmusi īpašu tendenču noteicēja (Pacesetter Award 2010) balvu vispasaules zemo cenu aviokompāniju apbalvojumā The Budgies World Low Cost Airline Awards par sasniegumiem hibrīdas aviokompānijas statusā. airBaltic ir saņēmusi Gada aviokompānijas 2009/2010 (Zelta balva) titulu, ko piešķir Eiropas Reģionālo aviokompāniju asociācija (ERA). airBaltic ir arī Air Transport World 2010.gada Fēniksa balvas (Phoenix Award) ieguvēja. Tā ir starptautiska atzinība par izcilību uzņēmējdarbības restrukturizēšanā, tās nozīme avioindustrijā pielīdzināma Oskara balvai kinoindustrijā.
Vairāk informācijas par Baltic PR Awards: http://balticprawards.com/
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.