Autors: BalticMiles
Avots: www.balticmiles.com
Pirms mēneša Arēnā Rīga tika atklāta multipartneru lojalitātes programmas BalticMiles īpašā BalticMiles zona, kuras mērķis ir sniegt papildu priekšrocības, pakalpojumus un īpašus piedāvājumus programmas BalticMiles dalībniekiem. Neatkarīgie avionozares tendenču analītiķi no airlinetrends.com to raksturo kā pasaules mērogā novatorisku tendenci un kā „jaunas paaudzes privilēģijas, kas pārsniedz zīmola tradicionālos piedāvājumus”.
BalticMiles izpilddirektors Gabi Kols (Gabi Kool) uzsver: „BalticMiles zonas izveide Arēnā Rīga sniedz mums iespēju stiprināt saikni ar programmas BalticMiles dalībniekiem, kas ir hokeja un sporta spēļu līdzjutēji. Šī iespēja nodrošina ieguvumus gan mūsu programmas dalībniekiem, gan Arēnai Rīga, un mēs vēlamies tikpat veiksmīgi to īstenot arī Igaunijā un Lietuvā. Pašlaik izvērtējam potenciālos sporta pasākumu partnerus Baltijas reģionā, lai uzsāktu sadarbību nākotnē”.
Vietnes airlinetrends.com analītiķi ir ievērojuši airBaltic lojalitātes programmas BalticMiles radīto tendenci un raksturo to kontekstā ar līdzīgām iniciatīvām, ko īstenojušas tādas pasaules mēroga aviosabiedrības kā Delta airlines, Brazīlijas aviosabiedrība TAM Airlines, kā arī Air France-KLM.
BalticMiles zonā, kas tika atklāta 2011.gada oktobrī, programmas BalticMiles dalībniekiem tiek piedāvātas papildu priekšrocības, pakalpojumi un ekskluzīvi piedāvājumi. Visas sezonas laikā hokeja līdzjutējiem ir iespēja piedalīties dažādos konkursos, laimēt balvas, kā arī saņemt BalticMiles un tās partneru sagatavotās dāvanas un pārsteigumus. Turklāt šajā zonā iespējams nokļūt caur ātro ieeju.
BalticMiles ir pirmā multipartneru lojalitātes programma Baltijas valstīs. Tā tika izveidota 2009.gada oktobrī. Programma BalticMiles piedāvā iespēju dažādos veidos pelnīt punktus vairāk nekā 10000vietās visā pasaulē, piedāvājot lidojumus, ceļojumus, nakšņošanu viesnīcās, automašīnu nomu, restorānu apmeklējumus, skaistuma un SPA procedūras, veselības aprūpes, telekomunikāciju un finanšu pakalpojumus, kā arī iespēju iepirkties BalticMiles tiešsaistes veikalā, kurā tiek piedāvātas vairāk nekā 400starptautisku zīmolu preces. Nopelnītos punktus var tērēt, iegūstot bezmaksas lidojumu biļetes, apmeklējot brīvā laika un izklaides pasākumus, lejupielādējot mūziku vai iegādājoties vairāk nekā 3000dažādu veidu preces vietnē http://www.balticmiles.com/. Programma BalticMiles piedāvā arī iespēju ziedot punktus dažādiem labdarības mērķiem.
Ērtākais veids, kā pieteikties BalticMiles programmai, ir, reģistrējoties tīmekļa vietnē http://www.balticmiles.com/ vai aizpildot pieteikuma veidlapu pie jebkura BalticMiles sadarbības partnera.
Pilna airlinetrends.com analīzes versija pieejama vietnē http://www.airlinetrends.com/2011/11/28/airlines-perkonomics/
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.