Tūristu tiesības sniega dēļ atcelta lidojuma gadījumā

Ziema Eiropas lidostās izraisījusi īstu haosu. Atceltu vai nokavējušos reisu pasažieriem ir tiesības uz aprūpes pakalpojumiem un citu lidojumu, bet atkarībā no apstākļiem – arī uz kompensāciju no lidsabiedrības.


Ja lidojums tiek atcelts vai arī ļoti aizkavēts, ceļotāji var vai nu pieprasīt atpakaļ naudu vai arī ir tiesīgi pārrezervēt iegādāto biļeti uz nākamo pieejamo lidojumu, atgādina Vācijas patērētāju tiesību aizsardzības organizācija. Ilgākas gaidīšanas gadījumā lidsabiedrībai ir jānodrošina arī ēdināšana vai iespēja pārnakšņot viesnīcā. Kurš no variantiem pasažieriem katrā gadījumā pienākas, ir atkarīgs no tā, cik ilgi aizkavējas lidojums.

Tomēr, ja laikapstākļi pasliktinās ļoti ievērojamā apjomā un lidsabiedrība var pierādīt, ka ir darījusi visu, lai lidojums tomēr varētu notikt, pasažieriem nav lielu izredžu uz kompensāciju, jo šādā gadījumā var būt runa par nepārvaramas varas apstākļiem. Ja turpretim lidsabiedrība vienkārši nav laikus sarūpējusi pretapledošanas līdzekļus pietiekamā daudzumā, tā ir lidsabiedrības atbildība.


KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 31.10.2025 - 09.11.2025 Lepojamies ar savu piedāvājumu! Buržujs
Lepojamies ar savu piedāvājumu Rīgas restorānu nedēļai, kas atbildīs prasīgāko gardēžu gaumei! Rezervācijas pieņemam pa tālruni 29343355 | Skatīt vairāk
40 EUR
Pirmā pasaules kara muzejs TAKA
Pirmais pasaules karš ir atstājis ilgi nedzīstošas rētas ne tikai cilvēku likteņos un sirdīs, bet arī lielā tagadējās Latvijas un Lietuvas | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Tukuma TIC
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.46736693sec.