Autors: Ilze Salna
Avots: BalticTravelnews.com/Reise-preise.de
Lidojuma laikā sēdēt blakus bērnam, kas nepārtraukti kliedz, ir apgrūtinoši jebkuram pasažierim. Britu laikraksts Daily Mail raksta, ka kāds pasažieris, vairs nespēdams izturēt bērna bļaušanu un raudāšanu, aktivējis avārijas izeju lidmašīnā, lai ātrāk tiktu vaļā no skaļā blakussēdētāja.
Par laimi visiem, kas atradās Vjetnamas lidsabiedrības Vietnam Airline lidmašīnā, tā bija jau nosēdusies Hošiminas lidostā, kad 29 gadus vecais Li Van Tuans aktivēja avārijas izeju – slidkalniņu, kas avārijas gadījumā ļauj pasažieriem ātri izkļūt no lidaparāta. Diemžēl viņa iecere šādā veidā atbrīvoties no blakussēdētāja apgrūtinošās raudāšanas neīstenojās – kliedzošais bērns kopā ar māti lidmašīnu atstāja parastajā veidā, nevis izmantoja iespēju nošļūkt pa avārijas izeju.
Li Van Tuana nepacietībai toties bija visai dārgas sekas – saskaņā ar mediju informāciju lidsabiedrība tiesā pieprasīja atlīdzināt radušos izdevumus 15 miljonu Vjetnamas dongu jeb apmēram 676 ASV dolāru apjomā, un tiesa, ņemot vērā notikuma apstākļus, arī lēma par labu lidsabiedrībai, - avārijas izeja tika atvērta situācijā, kad pēc tā nebija nepieciešamības.
Turklāt lidsabiedrības izdevumi, lai avārijas izeju atkal uzstādītu darba kārtībā, bija ievērojami lielāki par piespriesto soda naudu – ap 9400 ASV dolāriem
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.