Autors: Jānis Vanags
Avots: Air Baltic Corporation
Daudzpartneru lojalitātes programma BalticMiles, kuru izveidoja Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic, ir atzīta par vienu no pasaulē labākajām lojalitātes programmām, saņemot divus Freddie apbalvojumus. Šo apbalvojumu nozīmība var tikt pielīdzināta Oskara balvas statusam, kuru saņem tikai labākie filmu veidotāji.
Gabi Kols (Gabi Kool), BalticMiles izpilddirektors: “Pasaules vadošās aviokompānijas par savām klientu lojalitātes programmām katru gadu saņem Freddie apbalvojumus. Pirmo reizi vēsturē prestižo Freddie apbalvojumu ir ieguvusi tāda lieluma aviokompānijas kā airBaltic lojalitātes programma, pie tam airBaltic bija to četru pasaules aviokompāniju vidū, kuru lojalitātes programmas saņēma vairākas balvas. Šis ir pirmais apbalvojums, kuru ir saņēmusi lojalitātes programma BalticMiles. Tas ir starptautisks novērtējums mūsu smagajam darbam un jauninājumiem, kurus esam ieviesuši. Vēlos pateikties visiem BalticMiles dalībniekiem un partneriem par mūsu kopīgo sasniegumu!”
Reklāma
Vakar Ņujorkā lojalitātes programma BalticMiles ieguva divus Freddie apbalvojumus – "Labākā elitārā programma" un "Labākās punktu izmantošanas iespējas", Eiropas un Āfrikas reģionu kategorijā. Uz "Labākās elitārās programmas" apbalvojumu pretendēja četru aviokompāniju lojalitātes programmas – airBaltic: BalticMiles, Lufthansa: Miles & More, British Airways: Executive Club un Turkish Airlines: Miles&Smiles.
Tikai četras aviokompānijas ieguva vairākus Freddie apbalvojumus par savām lojalitātes programmām: airBaltic, Lufthansa, American Airlines un Etihad.
BalticMiles ir pirmā daudzpartneru lojalitātes programma Baltijas valstīs. Tā tika atklāta 2009.gada oktobrī. BalticMiles piedāvā dažādus veidus, kā pelnīt punktusvairāk nekā 11000 vietās visā pasaulē – lidojumos, ceļojumos, viesnīcās, auto nomās, restorānos, skaistumkopšanas un SPA pakalpojumos, veselības aprūpes, telekomunikāciju un finanšu pakalpojumos, kā arī iepārkoties BalticMiles interneta veikalā, kurš piedāvā vairāk nekā 400 starptautiskus zīmolus. Sakrātos punktus iespējams tērēt bezmaksas aviobiļetēm, brīvā laika pavadīšanas aktivitātēm un piedzīvojumiem, lejuplādējot mūziku vai izvēloties preces no vairāk nekā 3000 preču plašā klāsta, kas ir pieejams http://www.balticmiles.com/ interneta vietnē. BalticMiles programma piedāvā arī iespēju ziedot punktus dažādiem labdarības projektiem.
airBaltic nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 60 galamērķiem. Neatkarīgi no izlidošanas vietas airBaltic piedāvā ērtus savienojumus no sava Ziemeļu tranzītmezgla Rīgā uz galamērķiem aviokompānijas maršrutu tīklā Skandināvijā, Eiropā, NVS un Tuvajos Austrumos.
Plašāka informācija par līdzšinējiem Freddie apbalvojumiem iepriekšējos gados:
http://www.freddieawards.com/winners.php?id=17
Īsi par airBaltic:
AIR BALTIC CORPORATION (airBaltic) ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995. gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 99.8% akciju. airBaltic flotē ir trīsdesmit četras lidmašīnas: sešas Boeing 737-500, astoņas Boeing 737-300, divas Boeing 757-200, desmit Fokker 50, un astoņas Bombardier Q400Next Gen. airBaltic veic tiešos lidojumus no trim Baltijas valstu galvaspilsētām – Rīgas, Viļņas un Tallinas. airBaltic ir Gada aviokompānija 2009/2010 (Zelta balva) – šo balvu piešķir Eiropas Reģionālo aviokompāniju asociācija (ERA). airBaltic ir Air Transport World 2010.gada Fēniksa balvas (Phoenix Award) ieguvējs – starptautiska atzinība par izcilību uzņēmējdarbības restrukturizēšanā. Šī gada vasarā airBaltic saņēma anna.aero ANNIES balvu kā Eiropas lielākā valsts aviokompānija pēc jaunatvērto reisu skaita. airBaltic saņēma īpašu tendenču noteicēja (Pacesetter Award 2010) balvu vispasaules zemo cenu aviokompāniju apbalvojumā The Budgies World Low Cost Airline Awards par sasniegumiem hibrīdas aviokompānijas statusā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.