Autors: Jānis Vanags
Avots: www.airbaltic.com
Latvijas nacionālā aviosabiedrība airBaltic ir pirmā pasaulē, kas sākusi sniegt pakalpojumu airBaltic SeatBuddy, kas dod iespēju klientiem lidmašīnās sēdēt blakus pasažieriem ar līdzīgām interesēm vai ceļojuma noskaņojumu.
Mihaels Grimme (Michael Grimme), airBaltic pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents: “airBaltic ir atzīta par vienu no TOP 10 visinovatīvākajām aviokompānijām pasaulē. Mūsu mērķis ir nepārtraukti uzlabot pakalpojumus, ko mēs sniedzam saviem pasažieriem, kuri ceļo uz/ no 60 galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos, Krievijā un NVS. Mēs esam gandarīti, ka esam ieviesuši šo jauno pakalpojumu, jo tagad mūsu klientiem ir iespēja lidojuma laikā sēdēt blakus līdzīgi domājošiem ceļotājiem. Mēs piedāvājam šo iespēju kā bezmaksas papildu pakalpojumu un tajā pašā laikā izvērtējam tā komerciālo potenciālu nākotnē.”
Lai tiktu piemeklēts visatbilstošākais blakussēdētājs, pasažieriem jānorāda to vēlamais “lidojuma noskaņojums”, kā arī hobiji, intereses vai aktivitātes, kas norādītas sociālajos tīklos. Pasažieri, kuri vēlas koncentrēties uz darbu, var izvēlēties lidojuma noskaņojumu “Darbs”, bet tie, kuri vēlas atrast jaunus darījumu partnerus, var izvēlēties — “Darījumu sarunas”. Pasažieri, kuri dod priekšroku klusumam un nevēlas lidojuma laikā tikt traucēti, var izvēlēties lidojuma noskaņojumu “Atpūta”. Klientu informācija tiek apkopota drošā datubāzē, un visatbilstošākais blakussēdētājs, kurš pieejams tajā pašā lidojumā, tiek piemeklēts automātiski, neizpaužot pasažiera identitāti vai personas datus. Pirmie lidojumi, kuros tiks izmēģināta jaunā sistēma, notiks jūnija beigās. airBaltic SeatBuddy risinājuma nodrošinātājs ir Satisfly.
Kā paziņots iepriekš, Airlinetrends atzina airBaltic par vienu no desmit labākajām aviokompānijām pasaulē, novērtējot tādas inovācijas kā pasaulē pirmā aviokompānija, kuras pasažieriem lidojuma laikā piedāvā iegādāties unikāla dizaina automašīnu Mini Cooper, kā arī pirmā aviokompānija pasaulē, kura ieviesusi iespēju saņemt rožu pušķi lidojuma laikā. Pie airBaltic inovācijām pieskaitāma arī iPad planšetdatoru ieviešana pasažieru izklaidei. airBaltic ir pirmā aviokompānija, kura izveidojusi savu pašapkalpošanās velonomu BalticBike un ierosināja dibināt BalticTaxi, kā arī ieviesusi maltītes no ekoloģiskiem produktiem biznesa klases pasažieriem.
airBaltic apkalpo vairāk nekā 60 galamērķus no savas mītnes bāzes Rīgā, Latvijā. No katra šī galamērķa airBaltic piedāvā ērtus savienojumus caur Ziemeļu tranzītmezglu Rīgā uz savu tīklu, kas aptver Eiropu, Skandināviju, Krieviju, NVS un Tuvos Austrumus.
Papildu informācija: www.airbaltic.com/SeatBuddy
Īsi par airBaltic:
AIR BALTIC CORPORATION (airBaltic) ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995. gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 99.8% akciju. airBaltic flotē ir trīsdesmit četras lidmašīnas: sešas Boeing 737-500, astoņas Boeing 737-300, divas Boeing 757-200, desmit Fokker 50, un astoņas Bombardier Q400Next Gen. airBaltic veic tiešos lidojumus no trim Baltijas valstu galvaspilsētām – Rīgas, Viļņas un Tallinas. airBaltic ir Gada aviokompānija 2009/2010 (Zelta balva) – šo balvu piešķir Eiropas Reģionālo aviokompāniju asociācija (ERA). airBaltic ir Air Transport World 2010.gada Fēniksa balvas (Phoenix Award) ieguvējs – starptautiska atzinība par izcilību uzņēmējdarbības restrukturizēšanā. airBaltic saņēma īpašu tendenču noteicēja (Pacesetter Award 2010) balvu vispasaules zemo cenu aviokompāniju apbalvojumā The Budgies World Low Cost Airline Awards par sasniegumiem hibrīdas aviokompānijas statusā.
Īsi par Satisfly:
Satisfly ir uzņēmums, kas piedāvā inovatīvus risinājumus ceļojumu industrijai. Satisfly risinājumi ir krustpunkts starp digitālo un ceļošanas nozari, tādējādi esot pirmajiem, kas izmanto sociālo mediju iespējas, lai uzlabotu gaisa ceļojumu pieredzi. Satisfly patentētais “inteliģentās sēdvietas noteikšanas” pakalpojums ļauj partneru aviosabiedrību klientiem saskaņot savu sēdvietu ar saderīgiem sēdvietas kaimiņiem. Šī saderība balstās uz ceļotāja sociālo mediju profilu un lidojuma vēlmēm, ko var norādīt par brīvu reģistrējoties www.satisfly.com. Satisfly dibināts 2008.gadā Honkongā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.