Pirmās klases pasažieriem jāsadzīvo ar nepilnībām ēdināšanā

Veicot higiēnas pārbaudes, atklātas vairākas neatbilstības normām British Airways pirmās klases pasažieru ēdināšanas sistēmā. Kā izrādās, pasažieriem, kuri par aviobiļeti nereti tērē vairāk kā 10 000 eiro, tiek pasniegta pārtika ar beigušos derīguma termiņu.

Vecas olas un netīri galda piederumi ir to nepilnību vidū, pie kurām vainojams ēdināšanas un piegādes uzņēmums "BaxterStorey". Pārbaužu laikā atklāts arī netīrs ledus automāts un aukstumkaste, savukārt kāds darbinieks manīts, sagatavojam lasi nemazgātām rokām. Arī desas, olas un citi produkti tikuši glabāti neatbilstošos apstākļos, proti, siltumā.

Kā ziņo britu laikraksts The Scotsman, uzņēmums "BaxterStorey" saņēmis vērtējumu "slikti" par British Airways pirmās klases salonos, kā arī "Concorde Room" Hītrovas lidostas 5. terminālā pasniegtajiem ēdieniem. 

Kā norādījusi "BaxterStorey" pārstāve, uzņēmums turpinās sadarbību ar British Airways, cenšoties maksimāli uzlabot servisa kvalitāti. Viņa piebildusi, ka jau šobrīd veikti ievērojami uzlabojumi uzņēmuma darbībā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 18.12.2025 - 26.12.2025 “Mazais princis” – iestudējums Līvānu TIC
Mūziku šai izrādei radījis viens no izcilākajiem Latvijas komponistiem Juris Kulakovs. | Skatīt vairāk
no 10.00 EUR
SUV ilgtermiņa noma un abonēšana! SIXT Latvija
Izvēlies SUV no SIXT+ un baudi brīvību katrā kilometrā! 🚙 Ilgtermiņa noma bez rūpēm - abonē jau šodien! | Skatīt vairāk
Ceļojumi Tūres Aviobiļetes Viesnīcas Vīzas WOOPS
Atklājam pasauli kopā! Sazinies ar ceļojumu konsultantu! Ēģipte, Turcija, Grieķija, Bulgārija, Melnkalne, Albānija, Spānija, Portugāle, Itālija, | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.40850091sec.