Pirmās klases pasažieriem jāsadzīvo ar nepilnībām ēdināšanā

Veicot higiēnas pārbaudes, atklātas vairākas neatbilstības normām British Airways pirmās klases pasažieru ēdināšanas sistēmā. Kā izrādās, pasažieriem, kuri par aviobiļeti nereti tērē vairāk kā 10 000 eiro, tiek pasniegta pārtika ar beigušos derīguma termiņu.

Vecas olas un netīri galda piederumi ir to nepilnību vidū, pie kurām vainojams ēdināšanas un piegādes uzņēmums "BaxterStorey". Pārbaužu laikā atklāts arī netīrs ledus automāts un aukstumkaste, savukārt kāds darbinieks manīts, sagatavojam lasi nemazgātām rokām. Arī desas, olas un citi produkti tikuši glabāti neatbilstošos apstākļos, proti, siltumā.

Kā ziņo britu laikraksts The Scotsman, uzņēmums "BaxterStorey" saņēmis vērtējumu "slikti" par British Airways pirmās klases salonos, kā arī "Concorde Room" Hītrovas lidostas 5. terminālā pasniegtajiem ēdieniem. 

Kā norādījusi "BaxterStorey" pārstāve, uzņēmums turpinās sadarbību ar British Airways, cenšoties maksimāli uzlabot servisa kvalitāti. Viņa piebildusi, ka jau šobrīd veikti ievērojami uzlabojumi uzņēmuma darbībā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Zelta rudens Augšdaugavas novadā ir klāt Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa
Kad koki uzvelk savus krāšņākos tērpus un zeme smaržo pēc lapām, Augšdaugavas novads aicina Tevi izbaudīt rudens burvību gleznainās dabas takās! | Skatīt vairāk
Dvietes īstais lauku saldējums TAKA
Dvietes īstais lauku saldējums ir ģimenes uzņēmums, kas izveidots balstoties uz paaudžu paaudzēs iegūtām zināšanām par to, kā jāgaršo | Skatīt vairāk
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.76398087sec.