Pasažieris bez iekāpšanas kartes brīvi iekāpj nepareizajā lidmašīnā

21. gadsimts daudziem ceļotājiem asociējas ar ārkārtīgi striktiem drošības mēriem lidostās, kur, lai varētu doties starptautiskā reisā, nākas izmest pat ūdens pudeli. Tādēļ jājautā, kā šim vīrietim nemanītam izdevies bez iekāpšanas kartes lidostā šķērsot trīs kontroles posteņus un iekāpt nepareizajā lidmašīnā?

Tieši tāds ir Lidžu Vergēses stāsts, kurš 25. aprīlī ar reisu no ārzemēm bija ieradies Mumbajā, kur iegādājies biļeti iekšzemes reisam uz Nagpūru. Tomēr galu galā viņš attapās citā pilsētā – Radžkotā, kas atrodas vairāku stundu lidojuma attālumā no Nagpūras.

Kā vēsta "Times of India", pēc sākotnējās drošības kontroles vīrietis devās uz uzgaidāmo zāli, lai gaidītu paziņojumu par iekāpšanu lidmašīnā. Taču tur Vergēse, kurš, iespējams, bijis alkohola reibumā, nozaudēja savu somu, kurā atradās viņa iekāpšanas karte, tādēļ uz brīdi apjuka un vairs nebija pārliecināts, kurp jādodas tālāk. Tomēr drīz vien viņš nemanīts "paslīdēja" garām aviokompānijas "Jet Airways" darbiniekiem, kuri tobrīd pārbaudīja, vai lidmašīnā kāpj tikpat pasažieru, cik ir reģistrējušies lidojumam. Pie tam vīrietis palika nemanīts arī lidostas drošībniekiem, kuri pārbauda, vai pasažieru iekāpšanas kartes un rokas bagāžas birkas ir apzīmogotas.

Notikumu ķēde kulmināciju sasniedza brīdī, kad Vergēsem izdevās iekāpt lidmašīnā. Pie iekāpšanas vārtiem viņu nepārbaudīja neviens no darbiniekiem, kuru uzdevums ir pārliecināties, ka visiem pasažieriem ir iekāpšanas kartes, kas atbilst attiecīgā reisa galamērķim. Kad vīrietis iekārtojās vienā no sēdvietām, kāds cits pasažieris viņam gan lūdza pārsēsties, apgalvojot, ka šī vieta esot aizņemta, tomēr tas viņam neesot šķitis dīvaini. Tā kā "Jet Airways" apkalpe nepamanīja lidmašīnā esošu lieku pasažieri, ir pamats aizdomām, ka netika veikta pasažieru skaitīšana, kas ir ierasta un nepieciešama procedūra.

Pats ceļotājs par to, ka kaut kas nav lāgā, atskārta tikai tad, kad lidmašīna jau piezemējās Radžkotā nevis Nagpūrā. Tad viņš par notikušo ziņoja aviokompānijas darbiniekiem.

"Jet Airways" pārstāvji pēcāk laikrakstam "Times of India" pastāstījuši, ka notiek detalizēta incidenta izmeklēšana, piebilstot, ka tajā iesaistītais pasažieris viņa iecerētajā galamērķī nogādāts nākamajā dienā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Toyota Land Cruiser Pilna Servisa Līzings Europcar
Toyota atklāj pilnīgi jauno Land Cruiser, modeli. Apskati mūsu Pilna Servisa Līzinga piedāvājumu. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 21.11.2024 - 28.11.2024 Publikācija “TRAĶU REĢIONA GARŠU KRĀSAS” Trakai TIC
Publikācija “TRAĶU REĢIONA GARŠU KRĀSAS” | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 04.11.2024 - 30.11.2024 Piedzīvojumu ceļojumi - Lielā izpārdošana! Estravel Latvia
Atlaides līdz 30% piedzīvojumu ceļojimiem lidojumu galamērķos. Naktsmītnes, transfēri, grupas vadītājs un norādītā ēdināšana | Skatīt vairāk
no 321 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 24.11.2024 - 27.11.2024 Pēdējās vietas uz delfināriju Nikos Travel
Turpinām sezonas populārāko braucienu- Delfinārijs un Jūras muzejs. Priecāsies gan bērni, gan pieaugušie. Smaidiem piepildīta diena! | Skatīt vairāk
35 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::1.93479991sec.