Autors: Sintija Masjuka
Avots: BalticTravelnews.com
Finnair uzsācis komplekso pakalpojumu uzlabojumus, papildinot to kvalitāti, kā arī attīstot mobilās aplikācijas, kas palīdzēs klientiem baudīt ceļojumu. Jāpiebilst, tā ir tikai daļa no projekta, kas ir vērsts, lai uzlabotu klientu apkalpošanu pirms lidojumiem un to laikā.
Jauninājumi, kas attiecas uz garajiem lidojumiem, ir ieviesti jau sākot ar šī gada rudeni. Viens no šādiem jauninājumiem ir Economy Comfort jeb Ekonomiskā Komforta pakete. Tas ir jauns piedāvājums, kurā ietilpst komfortabla sēdvieta (par vismaz 10 centimetriem vairāk vietas kāju zonai), ērti galvas spilveni, augstas kvalitātes austiņas un citas ērtības. Ekonomiskās klases maltīte Finnair reisu laikā ir papildināta ar bezmaksas uzkodām dienas lidojumiem, tika atjaunota un papildināta arī vīnu izvēle un turpmāk tiks piedāvāts arī bezmaksas dzirkstošais vīns.
Reklāma
Kā tas ir bijis līdz šim, arī šobrīd biznesa klases serviss atbilst augstākām klientu prasībām, un piedāvātās ērtības tagad ietver sevī augstas kvalitātes zīmolu produktus. Izklaides veidi lidojuma laikā ir pilnībā atjaunoti un tagad ir iespējams baudīt plašāku filmu un TV šovu klāstu. Tapat paveras arī lielākas laikrakstu, žurnālu un grāmatu lasīšanas iespējas.
Savukārt tuviem Finnair lidojumiem ekonomiskajā klasē, lidsabiedrība plāno piedāvātt klientiem nesen ieviesto Sky Bistro. Tās ir plašas sezonālo pārtikas produktu un dzērienu izvēles iespējas. Klientam paveras iespēja pašiem izvēlēties vēlamo produktu kombinācijas (mix-and-match). Piedāvāto produktu izcelsme ir Eiropas un Āzijas valstis. Maltīti var iegādāties iepriekš finnair.com mājas lapā, kā arī lidojuma laikā.
Sky Bistro būs pieejams gandrīz visos Finnair Eiropas lidojumos un tas aizvietos bezmaksas auksto uzkodu pakalpojumu, kurš tika piedāvāts lidojumiem virs divām stundām. Visos reisos un visās klasēs, kafija un tēja ir bezmaksas pakalpojums. Gluži tāpat kā Somijas populārā melleņu sula. Biznesa klasē visi piedāvātie ēdieni jau ir iekļauti biļetes cenā.
Finnair mobilā aplikācija, kuru sākotnēji varēja izmantot vien Apple iOS ierīču īpašnieki, tagad būs pieejama arī citās mobilajās platformās. Tā ir izstrādāta, lai kļūtu par ceļošanas biedru visa brauciena laikā. Mobilā aplikācija sniedz personalizētu, ‘up-to-the-minute’ lidojuma informāciju, saglabājot klienta mobilo iekāpšanas karti. Aplikāciju var izmantot lidojumu reģistrācijai, lidojuma papildus servisa pasūtīšanai, kā arī Finnair piedāvājumu saņemšanai. Aplikācija palīdzēs sekot līdzi arī Finnair plus (lojalitātes programa) punktu uzskaitei.
"Pēdējā gada laikā esam veikuši detalizētus pētījumus ar gandrīz 8000 klientiem no mūsu galvenajiem tirgiem Eiropā un Āzijā," saka Jarkko Konttinen, Finnair mārketinga viceprezidents. "Ar šiem jauninājumiem, mēs varam sasniegt galveno mērķi - palielināt mūsu klātbūtni Āzijā, paliekot par vēlamāko aviokompāniju lidojumos starp Āziju un Eiropu.
Katrs no šiem jauninājumiem nāks klajā jau šoruden. Citi attīstības elementi jau tika minēti iepriekš. Tie ietver lie-flat (krēsli, kas pārvēršas par horizontālām gultām biznesa klasē gandrīz visās tālsatiksmes lidmašīnās), pirtis un dušas atjaunotājā Finnair Lounge Helsinku lidostā, jaunais Premium Lounge, kā arī ekskluzīvas atpūtas telpas, kas paredzētas Finnair Plus Gold un Platinum karšu īpašniekiem un citiem Oneworld aliances top līmeņa klientiem.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.