Autors: Jānis Vanags
Avots: A/S Air Baltic Corporation
Daudzpartneru lojalitātes programmas PINS īstenotāja uzņēmuma Coalition Rewards izpilddirektors Gabi Kols (Gabi Kool) un Latvijas nacionālās aviokompānijas airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) Donalda Trampa Juniora vadītajā raidījumā Corporate Review iepazīstina ar inovatīvo lojalitātes programmu PINS, kas paredzēta gan ikdienas pircējiem, gan regulāriem lidotājiem.
Coalition Rewards izpilddirektors Gabi Kols norāda: ''Mēs esam radījuši jaunu lojalitātes modeli, balstoties uz biežās lidošanas modeli un mazumtirdzniecības daudzpartneru lojalitātes programmu. Mēs klientiem sniedzam ieskatu tajās idejās un stratēģijās, kas ir daļa no efektīvām lojalitātes un mārketinga programmām, kā arī klientu pieredzes vadībā. Mūsu koncepcija ļauj pat ļoti maziem uzņēmumiem piedalīties nozīmīgā programmā ar patiesi vērtīgiem ieguvumiem. Mēs esam lepni, ka mūsu PINS programma tagad tiek aplūkota globālā mērogā, pateicoties reportāžām Bloomberg International un FOX News, kas sniedz būtisku atzinību šīs programmas panāktajam progresam.'' PINS ir pasaulē pirmā klientu lojalitātes programma, kas apvienojusi jau esošu mazumtirdzniecības lojalitātes programmu Somijā YkkösBonus ar biežo lidojumu programmu BalticMiles vienā klientu lojalitātes programmā, klientiem piedāvājot vairāk ieguvumu, kā jebkad. Izmantojot vienotu lojalitātes karti, klienti var krāt PINS no vairāk nekā 700 partneriem visā pasaulē.
Reklāma
airBaltic prezidents Martins Gauss piebilst: ''Mēs vienmēr cenšamies turēties priekšā inovācijām, un PINS programmai ir ļoti svarīga nozīme airBaltic inovāciju būtībā. Mēs PINS izmantojam mūsu biežo lidojumu programmā, un tai starp mūsu pasažieriem ir ļoti liela piekrišana. Šis jaunais lojalitātes modelis ir ļoti piemērots zemo cenu aviokompānijām un vidēja izmēra lidsabiedrībām. Iespējams, citas aviosabiedrības sekos mūsu piemēram īstenot novatorisku pieeju, lai lidsabiedrībai un tās klientiem nodrošinātu lielāku vērtību.''
Corporate Review programmu viceprezidents J.L.Hābers (JL Haber) norāda: ''Coalition Rewards ir novatoriska un ietekmīga kompānija, pie kuras pēc informācijas vēršas mūsu raidījuma skatītāji. Nav šaubu, ka vairāki uzņēmumi var gūt labumu no pakalpojumiem un koncepcijām, ko piedāvā Coalition Rewards PINS programma.''
Tiem interesentiem, kuri vēlas vairāk uzzināt par Coalition Rewards, paredzēta nākamā Corporate Review sērija, kuru Bloomberg EMEA pārraidīs 25.janvārī plkst.7.30, vai jāapmeklē vietne www.coalitionrewards.com
Coalition Rewards tika izveidots 2009.gada oktobrī un šobrīd jau kļuvis par vadošu daudzpartneru lojalitātes programmas operatoru Ziemeļeiropā. Tam pieder un tas pārvalda globālu lojalitātes PINS programmu ar vairāk nekā 700 vietējiem, pasaules un interneta partneriem un aptuveni diviem miljoniem klientu. Programmas lojalitātes valūta ir PINS, kuru programmas dalībnieki var krāt, veicot ikdienas iepirkumus, ejot uz kinoteātri, braucot ar taksometru, ceļojot, ēdot ārpus mājas, pērkot elektronikas preces, rotaslietas, smaržas, grāmatas vai rotaļlietas bērniem. Šī programma arī piedāvā izmantot PINS starptautiskā interneta veikalu klāstā.
PINS iespējams izmantot lidojumiem, preču iegādei, dāvanu kartēm vai vairāk nekā 2000 citu produktu. Izmantojot Online Rewards, PINS uzkrājumu jūs varat izmantot arī apvienojumā ar naudu. 2014.gadā PINS programma Google Search zīmolu reitingā Somijā ieguva pirmo vietu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.