Autors: Baiba Muceniece
Avots: Tallink
Tallink klientu programma Club One, kas ir viena no lielākajām programmām Baltijas jūrā ar 2,2 miljoniem dalībnieku, no plastikāta kartēm pāriet digitālā formātā.
"Šobrīd mēs esam sasnieguši to mirkli, kad vairs nav nepieciešama mūsu kleinta plastikāta karte uz jebkura no Tallink 16 kuģiem, kas kursē ar Tallink un Silja Line zīmolu, un visus darījumus ir iespējams veikt digitāli ar viedtālruņa palīdzību. Mūsu nākamais solis ir paplašināt šīs iespējas un digitalizēt Club One karšu lietošanu arī krastā," stāsta AS Tallink Grupp Club One vadītāja Helena Raud.
Reklāma
"Skatoties plašākā perspektīvā, plastikāta karšu laikmets tuvojas tā noslēgumam. Klienti vēlas lietotājam draudzīgus risinājumus, un nākotne pieder aplikācijām un digitālajām kartēm. Šis process ir neatgriezenisks," uzskata Helena Raud.
Lojālo klientu programma Club One tika dibināta 2007. gada 7. maijā, un jau 2011. gadā programma apvienoja 1 miljonu dalībnieku no visas pasaules. Vairākums programmas dalībnieku ir no Baltijas jūras reģiona: Somijas, Igaunijas, Zviedrijas un Latvijas. Kopumā programmas dalībnieki pārstāv vairāk nekā 88 valstis, tajā skaitā, piemēram, Ķīnu, Kanādu un Indiju. Vienā dienā uz uzņēmuma kuģiem tiek veikti apmēram 75 000 darījumi ar Club One kartēm.
Kopš 2015. gada septembra pievienošanās programmai ir bez maksas. Lojalitātes programma Club One tās dalībniekiem piedāvā unikālas priekšrocības ceļošanai Baltijas jūras reģionā – atlaides jūras ceļojumiem un izdevīgus pirkumus uz kuģa. Lojalitātes programmai Club One papildus ir arī daudzi sadarbības partneri.
Lielākā ceļotāju vērtība, izmantojot Club One un ceļojot ar Tallink un Silja Line, ir bonusa punktos, kas tiek pelnīti par katru iegādāto ceļojumu un pirkumiem uz kuģa, kā arī pakalpojumiem Tallink Hotels viesnicās. Šos punktus iespējams izmantot, lai iegādātos jaunus ceļojumus uz jebkuru no galamērķiem, ko piedāvā uzņēmums. Līdz šim ceļojumu iegāde ir populārākais veids, kā mūsu klienti izmanto savus uzkrātos bonusa punktus. Otra iecienītākā izvēle ir rezervētā viesnīcas numura paaugstināšanai Tallink Hotels viesnīcās. Jūras ceļojumi, kas tiek iegādāti izmantojot bonusa punktus, tiek izmantoti gan atpūtas, gan biznesa ceļojumiem. Uzkrātos bonusa punktus iespējams pārskaitīt arī citam programmas Club One dalībniekam.
AS Tallink Grupp ir vadošā kuģniecības kompānija pasažieru, transportlīdzekļu un kravu pārvadājumu jomā Baltijas jūras Ziemeļu reģionā. Uzņēmumam pieder 16 kuģi, kas kursē ar Tallink un Silja Line zīmolu sešos dažādos maršrutos. AS Tallink Grupp nodrošina darba vietas aptuveni 7 000 darbiniekiem un ik gadu apkalpo aptuveni 9.5 miljonus pasažieru.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.