LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie ceļojumu tehnoloģiju uzņēmuma «Travelport» vadītājas Baltijas valstīs Irinas Florinskas

LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie ceļojumu tehnoloģiju uzņēmuma «Travelport» vadītājas Baltijas valstīs Irinas Florinskas



Ceļojumu tehnoloģiju uzņēmuma Travelport vadītāja Baltijas valstīs Irina Florinska sava darba specifikas dēļ labi redz, cik ļoti tūrisma industriju aizvadītajos gados ietekmējušas mobilās lietotnes, kā to dēļ mainās ceļojumu iegādes paradumi un serviss ceļojuma laikā.

BalticTravelnews.com: Vietne Travelport.com vairāk ir paredzēta tūrisma profesionāļu darbam, bet redzams, ka aizvien vairāk Jūsu produktu ir piemēroti arī gala patērētājiem – ceļotājiem. Iepazīstiniet ar uzņēmuma darbību!

Irina Florinska: Stipri mainās jēdziens, kas ir ceļojums un kā to organizēt. Ja pat salīdzinām kā viss notika vēl pirms pieciem gadiem un tagad, tad tie ir pilnīgi atšķirīgi procesi. Travelport, kā globāla tehnoloģiju kompānija, arī maina savas tehnoloģijas, struktūru, pieeju tirgum. Skatāmies, kā strādāt ar saviem piegādātājiem, kā strādāt ar klientiem, kādus produktus kam piedāvāt, jo viss mainās!

Mūsu piegādātāji satura izpratnē ir aviokompānijas, viesnīcas un ķēdes, autonomas, transfēra servisi u.c. Viss, kas cilvēkam var noderēt ceļojot, ir sasniedzams ar Travelport piedāvātas tehnoloģiskas platformas palīdzību. Mūsu klienti ir ceļojumu aģentūras, kompāniju ceļojumu speciālisti – tūrisma profesionāļi, kuri izmanto dažādos risinājumos un tehnoloģijas no Travelport un mūsu partneriem (IT profesionāļiem). Lai realizētu tādu stratēģiju, Travelport pirms dažiem gadiem izlēma būt atvērts IT kompānijām, kuri izstrādā daudz tehniskus risinājumus. Līdz ar to mēs esam kā “tehnoloģiska kontaktbirža” starp šādiem tehnoloģiju izstrādātājiem, dodot viņiem iespēju nopelnīt, un tūrisma profesionāļiem, kuriem ir iespēja saņemt mūsdienīgu tehnoloģisku pakalpojumu un arī nopelnīt. Aktīvi pie mums pieejamo risinājumu izstrādātāji ir no Čehijas, Rumānijas, Portugāles, Lielbritānijas, ASV. Piemēram, kaimiņi Igaunijā izdomāja aplikāciju, kas palīdz viegli organizēt nestandarta bagāžas – velosipēdu, dzīvnieku, asins analīžu u.c. pārvadāšanu – un šī applikācija ir pieejama visiem, ne tikai turisma profesionaļiem.

BalticTravelnews.com: Kā Travelport piegādā šos risinājumus?

Irina Florinska: Viss ir tūrisma profesionālu rokās, un viņi var atrast piemērotu tehnoloģiju, ja viņiem ir īpaša biznesa ideja. Ziniet, aplikācijas izstrādātājs savu jauno produktu ielādē tādā vietā kā Interneta veikalā (Appstore) Travelport Marketplace, kas ir pieejams ceļojumu aģentiem utml. Viņi, ja vien kāda no aplikācijām šķiet noderīga, to var viegli lejuplādēt un lietot darbā ar saviem klientiem. Viss notiek globāli! Travelport Marketplace visas aplikācijas ir klasificētas, un lietotājs var atrast sev vajadzīgo pēc noteiktiem parimetriem. Piemēram, ir tādas sadaļas, kā paātrināt procesu, kā vairāk nopelnīt utt.

BalticTravelnews.com: Kā Jūs raugāties uz ceļojumu aģentūru nākotni?

Irina Florinska: Optimiski. Pārskatāmā periodā neredzu iemeslu, kāpēc nepastāvētu ceļojumu aģentūras. Protams, to servisi mainīsies.

BalticTravelnews.com: Kas aizvadītajos piecos gados pasaulē ir mainījies no ceļotāju pieprasījuma viedokļa?

Irina Florinska: Te jārunā visvairāk tieši par mobilajām tehnoloģijām, kas tik lielā mērā ir ienākušas visās jomās. Visu var izdarīt ar to palīdzību – rezervācijas, apmaksu, reģistrēšanos utt. Visu var saslēgt vienā kopējā aplikācijā, kurā cilvēkam ziņo, ka laiks lidostā reģistrēties, ka atlidojošo pie lidostas jau gaida automašīna ar tādu un tādu numuru utt.

BalticTravelnews.com: Vai var teikt, ka kādi no pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, aviokompānijas, ir soli priekšā Jūsu pieminēto tehnoloģiju pielietojumā?

Irina Florinska: Drīzāk jāskatās, kā strādā katrā pasaules reģionā. Piemēram, aviokompāniju darbs šajā jomā arī ļoti atšķiras atkarībā no tā, vai tā atrodas ASV, Eiropā utml., lai gan pakalpojums jau visiem viens – pārvadāt pasažierus. Tieši tāpat ir ar kuģu kruīza līnijām vai viesnīcām. Bet visi pakalpojumu sniedzēji ir ieinteresēti savu piedāvājumu pārdošanā iespējami daudz klientiem, un Travelport tehnoloģiju platforma sniedz iespēju to noorganizēt. Mūsu tehnoloģijas atbilst aviokompāniju vēlmēm, piemēram, dodot iespēju pasažierim izvēlēties servisu, kas jau iekļauts biļetes cenā  - ēdiens lidojuma laikā, soma, sporta inventārs utml. Šodien mēs esam līderi aviokompāniju, viesnīcu un autonomu pakalpojumu izplatīšanā, mobilajā komercijā un B2B maksājumu risinājumu jomā. 

BalticTravelnews.com: Kā, Jūsuprāt, cilvēki ceļos nākamajos piecos gados?

Irina Florinska: Nedomāju, ka kaut kas krasi uzreiz izmainīsies, bet jārēķinās ar to paaudzi, kura tagad kļūst par ceļotājiem, bet pieradusi visu darīt internetā, tiešsaistē. Noteikti tiešsaistes ceļojumu aģentūras, kuras tagad pārdod tradicionāli vairāk aviobiļetes, droši var sākt papildināt savu servisu. Cilvēki aizvien vairāk šādā veidā meklēs variantus ceļošanai, kas viņiem ir piemērotākie, vislabāk patīk.

BalticTravelnews.com: Daudzās konferencēs esam dzirdējuši par tehniskām iespējām, ceļojumu aģentūrai pavadot savu klientu no ceļojuma sākuma līdz beigām. Piemēram, zinot cilvēka hobijus, attiecīgi tiek piesūtītas ziņas par tuvākajām operas izrādēm utml. Realitātē neviena no Latvijā strādājošām aģentūrām neko līdzīgu nepiedāvā. Vai tas ir tik sarežģīti, veidojas lielas izmaksas? 

Irina Florinska: Ceļojumu aģentūras, protams, jau šodien var īstenot šādu biznesa modeli, tādēļ labs jautājums, kāpēc neviena no Latvijā esošajām to nedara? Varbūt Latvija ir vieta, kur pagaidām inovācijas īpaši nav vajadzīgas, tāpat viss strādā un aģentūras necenšas lieki pūlēties. Izmaksas šādu programmu lietošanai ir salīdzinoši zemas, nav nepieciešamas lielas investīcijas.

Šodien ceļojumu aģentūrām ir dati un zināšanas par saviem klientiem (pasažieriem), un tās var šo izmantot mārketingā. Piemēram, sievietēm, ceļojumu aģentūras var nosūtīt informāciju par kultūras pasākumiem, muzejiem, izstādēm, performancēm utt., bet ceļotājiem – vīriešiem par sporta pasākumiem utt.

Tas var būt arī tā, ka ceļojumu aģentūra zina, ka cilvēks tobrīd atrodas, piemēram, konkrētā lidostā, viņam ir brīvais laiks iepirkumiem, un ceļojumu aģentūra var piesūtīt ziņas par kādām veikalu akcijām utml. Ja ceļojumu aģentūra zina, kur tobrīd atrodas tās klients, var brīdināt vai dot tālākos padomus, piemēram, ja noticis klienta tuvumā kāds negadījums, terorakts, piemēram. Manuprāt, šāda tipa aplikācijas klientam dod sajūtu, lai kur viņš būtu, ceļojumu aģentūras sniegtais serviss turpinās.

BalticTravelnews.com: Vai realitātē šāda veida aplikācijām lielākie konkurenti jau tagad nav Google un Facebook.com?

Irina Florinska: Jā, savā ziņā piekrītu, redzēsim, ko šie uzņēmumi tālāk vēlēsies darīt ar šīm iespējām. Bet vienlaikus Facebook.com diez vai strādās visās valstīs un pagaidām nejūtam, ka censtos pārņemt ceļojumu aģentūru pienākumus. Protams, ka arī mūsu kompānijas vizionāri gatavo dažādas stratēģijas nākotnei un idejiski izspēlē scenārijus, kā rīkoties, ja tirgū notiks vieni vai otri notikumi.

BalticTravelnews.com: Kādi vēl pasaulē bez Jums ir lieli ceļojumu tehnoloģiju nodrošinātāji? Ar ko Jūs atšķiraties no citām līdzīga profila kompānijām?

Irina Florinska: Starp lielākajām jāmin GALILEO, AMADEUS, SABRE, APOLLO.  Visas strādā, bet katra kompānija attīstās un pavērsieniem nākotnē gatavojas citādi.

Mēs atšķiramies ar savu stratēģiju – tās pamatā ir jau manis pieminētā atvērtā tehnoloģiskā platforma visa veida partneriem – aplikāciju izstrādātājiem, un to lietotājiem - tūrisma profesionāļiem. Mūsu tehnoloģisko platformu var salīdzināt ar Lego konstruktoru, kāds ļauj konstruēt māju, vai tiltu, vai kādu vilcienu, un no pie mums pieejamām detaļām to visu var uzcelt! Ja ceļojumu aģentūrai ir oriģināla biznesa ideja, mēs atradīsim tehnoloģisko risinājumu, lai to realizētu. Pie mums ir pieejamas visa veida tehnoloģijas visām gaumēm un vajadzībām.

BalticTravelnews.com: Kā Jūs raksturotu Travelport.com klientus katrā no Baltijas valstīm?

Irina Florinska: Aktīvākie ir klienti Lietuvā, kuri ir ļoti pragmatiski, ātri saprot, kā izmantot visu jauno, izdara daudz ātrāk. Otrajā vietā jāierindo Igaunija, kuras tirgus šogad bija ļoti dinamisks jaunu tirgus dalībnieku no Ukrainas, Krievijas dēļ. Latvijā ir konservatīvs tirgus, viss mainās lēnām, jā, jo arī sadrumstalots. Savā ziņā tas saistīts arī ar aviokompānijas airBaltic aktivitātēm tehnoloģiju jomā, un Latvijas ceļotāji paši aviokompānijas mājaslapā prot labi orientēties un rīkoties, lai iegūtu ne tikai biļetes, bet saņemtu arī citus pakalpojumus.

BalticTravelnews.com: Kādi Jums ir vērojumi par citu valstu ceļotāju paradumiem?

Irina Florinska: Esam veikuši apjomīgu pētījumu, un, jā, varu raksturot pasaules ceļotāja portretu. Tas atkarīgs no viņa vecuma, iespējām, vēlmēm. Pēc Travelport datiem secināts, ka 81% lasa atsauksmes internetā, meklējot savu ceļojumu, tā laikā cilvēks izmanto vismaz 16 tipiskas lietotnes, Indija ieņem topa pirmo vietu, runājot par ceļotājiem, kuri izmanto digitālās iespējas, vairāk nekā 33% ceļojumu rezervē mobilajā ierīcē, 61% ceļotāju izvairās no viesnīcām, kurā jāmaksā par WiFi. 75% ceļotāju pēc ceļojuma atstāj atsauksmes dažādās vietnēs internetā.

Man, piemēram, ir gados jauns paziņa, kurš korporatīvos ceļojumos var atļauties nopirkt aviobiļetes biznesa klasē, bet viņam tas nav saistoši. Viņu ceļojumā interesē gūt iespējami sarežģītāku pieredzi. Lidojām abi uz konferenci ASV, viņš pa ceļam paguva pabūt vēl divās vietās, lai gan varēja lidot pa tiešo. Kad viņš atlidoja, neizmantoja konferences dalībniekiem paredzēto transportu, bet uz norises vietu devās ar sabiedrisko transportu, jo viņam tā ir interesantāk. Cits mans paziņa lido bieži uz ASV, un ar lidojumu meklētājprogrammām atrod ātri sev lidojumu, ko tās parāda, tādus lidojumus izvēlas.

BalticTravelnews.com: Turklāt ceļojumu aģentūras aizvien vairāk rēķinās, ka ceļotāji vecumā līdz 30 gadiem jau vairs nav viņu klienti, jo paši internetā visu paveic ceļojuma organizēšanai.

Irina Florinska: Bet viņus tāpat apkalpo tiešsaistes ceļojumu aģentūras, bieži vien šie rezervācijas portāli ir izveidoti paralēli biroja ceļojuma aģentūras darbam. Nekas jau nemainās, pērkot ceļojumu internetā vai pie aģenta, pārdošana notiek caur aģentūru, kurai ceļotājs pārskaita naudu par savu ceļojumu. Iespējams, personīgais kontakts ar ceļojumu aģentu ceļotājam kādreiz cenas ziņā nostrādā pat vairāk par labu, nekā ceļojuma tiešsaistes sistēma. Savukārt internets ir ceļojumu aģentūrai tikai papildu pārdošanas rīks, bet aģentūras pienākums ir tāpat palīdzēt ceļotājam, ja tas nonāk grūtībās, nevis šo klientu vērtēt kā savādāk. 

BalticTravelnews.com: Vai kopš mazotnes plānojāt strādāt tūrismā?

Irina Florinska: Nē, šajā vidē ievedušas manas zināšanas informācijas tehnoloģijās. Savulaik strādāju par programmētāju, mainīju karjeru, ieguvu papildu izglītību uzņēmējdarbībā. Biju kļuvusi par IT jomas menedžeri, jo man bija svarīgi būt saistītai ar šo nozari. 2012. gadā meklēju sev jaunu darbu, ieraudzīju Travelport.com sludinājumu vadītāja vakancei, es atbildu kritērijiem, bet neticēju, ka mani pieņems. Šajā darbā tomēr ir diezgan daudz specifikas, bet tieši tobrīd, uzņēmumam sākot strauji attīstīties tehnoloģiju jomā, bija vajadzīga tāda speciāliste kā es. Zinu, ka mūsu uzņēmumā strādā daudzi speciālisti, kuri līdz šim nav bijuši saistīti ar tūrismu.

BalticTravelnews.com: Zinām, ka daudz dodaties komandējumos, bet, vai Jums patīk ceļot, kādiem ceļojumiem dodat priekšroku?

Irina Florinska: Kad es vēl biju studente, biju Rīgas Politehniskā Institūta tūrismā klubā un ļoti vienkāršos apstākļos ceļojām pa Kaukāzu, Āziju, kāpām kalnos. Tā bija mana pirmā pieredze ceļošanā, kas savā ziņā atstājusi nospiedumu, ka man arī tagad labāk patīk doties pie dabas. Aizbraucu uz Latvijas laukiem, daudz staigāju pa tiem. Mani joprojām saista arī kalni. Pirms pieciem gadiem divreiz biju Austrālijā. Vienā no ceļojumiem izmantojām Greyhound autobusa pakalpojumu - nopērk biļeti, izkāpj kādā pieturā, apskata šo vietu, pēc tam ar kādu citu autobusu jau dodas tālāk. Tā ļoti daudz redzēju, un tie noteikti ir ceļojumi, kuri man paliks visspilgtāk atmiņā. Katrā no ceļojumiem tur pavadīju trīs nedēļas. Austrālija ir izcila ar savu dabas un dzīvnieku pasauli, pat Sidneja izveidota tik skaistā vietā pie okeāna. No tā, ka pilsēta saplūst ar okeānu, rodas ļoti patīkamas sajūtas. Melburna arī man patika. Pat mazās pilsētas ir nteresantas. Mums ar vīru vēl padomā, kā vajadzētu paceļot pa Austrāliju ar automašīnu. Austrālijā pirmoreiz ieraudzīju arī Indijas okeānu, kas man šķita tik vienreizējs! Man patika, ka valsts ir ļoti pašpietiekama, tai viss ir, viss labi organizēts, cilvēki lepojas ar Austrālijas paveikto, vēsturi. Viņi jūtas īpaši: “Mēs šo uzcēlām!”

Pēdējos gados dodos uz Indiju, nevaru pat nosaukt vienā vārdā, kāpēc?! Mazliet veselības, ceļojuma, jauniegūtu draugu, jogas dēļ. Pirmo reizi Indijā biju 2013. gadā un sapratu, ka šajā valstī es gūstu iedvesmu, tur izdomātais vēlāk piepildās.

BalticTravelnews.com: Kur Jūs vēl gribētu savā dzīvē aizbraukt?

Irina Florinska: Es gribētu doties kalnu pārgājienā pa Nepālu, tam vajadzīgas vismaz trīs nedēļas. Zināmā mērā šis sapnis man arī saistās arī jau ar gūto pieredzi kalnos, esmu lasījusi ļoti daudz grāmatas par kalniem, kalnos kāpējiem. Līdz šim Āzijā kalnos esmu sasniegusi gandrīz 5000 metru augstumu virs jūras līmeņa. Gribētos vēl mazliet augstāk...

BalticTravelnews.com: Ja Jums gada laikā būtu jāpadzīvo trīs pilsētās, kuras tās būtu?

Irina Florinska: Es padzīvotu Berlīnē, vienmēr esmu tai izskrējusi cauri, vēlētos iepazīt tuvāk. Gribētu pamēģināt padzīvot Šrilankā, jo arī par to esmu ļoti daudz dzirdējusi. Vēl kādā ASV pilsētā, piemēram, Sanfrancisko. Arī tur esmu bijusi, daudz redzējusi, bet palikusi sajūta, ka gribu vēl. Tur dzīvo arī daudzi mani jaunības draugi. Cilvēki jau sevi atrod visdažādākajās pasaules vietās. Piemēram, Indijā es vienmēr apmetos pie itāļu pāra, kurš karstajā tūrisma sezonā no oktobra līdz aprīlim izīrē savā mājā apartamentus ceļotājiem no Eiropas. Viņiem visvairāk brauc ceļotāju no Skandināvijas, Baltijas valstīm. Visbiežāk cilvēki šurp brauc ajūrvēdas, jogas brīvdienās. Saimniekiem ir daži darbinieki, saimniece raksta grāmatas, saimnieks mūziku. Ļoti skaista vieta ar skatu uz okeānu, ļoti patīkami viesi, atmosfēra. Nesezonā viņi mājā paliek vieni, man ir stāstījuši, ka tad lietū dejojot uz mājas jumta. No turienes viņi izbrauc divas reizes gadā. Vienreiz dodas uz Šrilanku, lai pagarinātu vīzu, otrreiz uz Itāliju. Viņiem tur šķietot skaļi un ne īpaši patīkami, satiekas ar radiniekiem un iespējami drīz atgriežas Indijā. Skatos uz viņiem un domāju, ka es arī tā gribu.

BalticTravelnews.com: Vai tā dzīvojot, nebūtu bail izkrist no aprites, notikumiem?

Irina Florinska: Nē, jo, ja viens ir pieejams internets, tāpat ir iespēja sekot līdzi visam pasaulē notiekošajam. Ja esi tehnoloģiju cilvēks, vari piedalīties videokonferencēs utt. Mans vīrs vēl nesen tiešsaistē sekoja kādai konferencei, kas notika Losandželosā. Nav svarīgi, kur tu atrodies – Latvijas mežā vai Indijā pie okeāna. Tas, cik ilgstoši notiek cilvēka aktīva virtuālā klātbūtne, atkarīgs no paša cilvēka.

BalticTravelnews.com: Kur Jums patīk atpūsties Latvijā?

Irina Florinska: Mežos. Man patīk visas aktivitātes, kas ar to saistās, sēņot, fotografēt, vērot izmaiņas dabā.

BalticTravelnews.com: Kādi Jums ir hobiji, ar ko vēl patīk nodarboties?

Irina Florinska: Tie mainās atkarībā no gadalaika. Pēc Indijas apmeklējuma man ir radusies interese par jogu, regulāri pati nodarbojos un pēc attiecīgas skolas pabeigšanas vadu nodarbības arī citiem. Vasarā darbojos mūsu mājas dārzā, bet, lai ko es darītu ar ziediem, krūmiem, tā ir mana kopā būšana ar dabu. Rudenī man ļoti patīk iet uz teātra izrādēm. Pavasarī braukšu uz Indiju!

Uzziņa

Travelport pieder ceļojumu organizēšanas tehnoloģiju risinājumi Galileo, Worldspane, Apollo. Travelport komerciālā platforma aptver 180 valstis, 68 000 ceļojumu aģentūras, 37 000 automašīnu nomas, 650 000 viesnīcas.

Travelport (NYSE: TVPT) ir tehnoloģiju uzņēmums, kas nepārtraukti uzlabo ceļojumu pārdošanas, pirkšanas un vadīšanas pieredzi. Tas pārvalda ceļojumu komercijas platformu tehnoloģiju, maksājumu un citus risinājumu izplatīšanu pasaules ceļojumu un tūrisma nozarei.

Uzņēmums veicina tūrisma biznesu, savienojot pasaules vadošos ceļojumu sniedzējus ar tiešsaistes un bezsaistes ceļojumu pircējiem īpašā biznesa darījumu (B2B) ceļojumu tirdzniecības vietā.

Travelport ir līderis aviokompāniju, viesnīcu satura izplatīšanā, automašīnu nomas, mobilās komercijas un B2B maksājumu risinājumu jomā.

Uzņēmums sniedz arī IT pakalpojumus aviosabiedrībām kā, piemēram, iepirkšanos iespēju, biļešu pārdošanu, izlidošanas kontroli un citus risinājumus.

2016. gadā uzņēmuma neto ieņēmumi pārsniedza 2,3 miljardus dolāru.

Travelport galvenais birojs atrodas Langley (Lielbritānijā), kurā ir aptuveni 4000 darbinieku, un kas ir pārstāvēts 180 valstīs un teritorijās.

EKSPRESS JAUTĀJUMI & ATBILDES

Esmu dzimusi un izaugusi...

Dzimusi Ukrainā, izaugusi Latvijā.

Mans zelta likums ir...

ceļu noiet tas, kurš iet.

Viena no manām jaunākajām atziņām ir...

biežāk jābrauc pie jūras.

Finanšu budžets...

pietiekams maniem plāniem :)

Sevi iepriecinu ar...

SPA procedūrām.

Mans iecienītākais restorāns (-ni)...

"Indian Riga".

No Ziemassvētku vecīša es gaidu...

iespēju iemācīties spēlēt golfu.

Vieta Latvijā, kas mani pārsteigusi pēdējā gada laikā...

Zvejniekciems, redzot kā tur izmainījās krasta līnija.

Es kā tūrists ārvalstīs esmu apmierināts, ja...

saprotu notiekošā kontekstu.

Ja man būtu neierobežotas finanses, es...

kļūtu par mecenāti.

Es iedvesmojos no...

labas grāmatas vai kā aizraujoša.

Ticu, ka man izdosies doties ceļojumā uz...

Nepālu.

Mana ideālā diena...

kad nav nekādu plānu un diena paiet ļoti plūstoši

Mans novēlējums BalticTravelnews.com...

labus sponsorus un lojālus lasītājus!

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Apvienotie Arābu Emirāti Estravel Latvia
Lidojums no Rīgas, transfēri un 7 naktis viesnīcā ar izvēlēto ēdināšanu | Skatīt vairāk
no 615 EUR
Aviobiļetes - kūrortu galamērķi Estravel Latvia
Aviobiļešu izpārdošana lidojumiem - no Rīgas // Ziemassvētki un Jaunais gads // Īpašās Melnās piektdienas akcijas | Skatīt vairāk
no 199 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 21.11.2024 - 29.11.2024 Leonardo da Vinči pēcpusdiena ģimenēm  Motormuzejs
Dažādās aktivitātēs un uzdevumos visiem kopā būs jāzīmē, jāgriež, jālīmē, jāloka, arī jāmēra, jārēķina, jāpēta un jākonstruē. Būs | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 22.11.2024 - 27.11.2024 Lielo laternu festivāls Pakrojā Nikos Travel
Tuvojas ziema. Laiks doties ekskursijā uz Pakroju, kur krāšņi jo krāšņi iemirdzas leternas. Pa ceļam garšīgās Jelgavas karameles. | Skatīt vairāk
35 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::3.83849597sec.