Viedoklis: Kā Rīgas viesnīcas vērtē Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja darbu?

Pavisam nesen Rīgā norisinājās restorānu nedēļa, par kuru daudzi cilvēki bija sajūsmā. To organizēja Rīgas Tūrisma Attīstība Birojs, ko sabiedrība vairāk atpazīst pēc zīmola “Live Rīga”. Travelnews.lv vēlējās noskaidrot, ko par viņu darbu domā Rīgas viesnīcas. Vai tām ir kāds ieguvums no “Live Rīga” darbības?

Vadītāja Laura Zone, Kolonna Hotel Rīga

Manuprāt, šis nav viegls jautājums, jo visur var atrast plusus un mīnusus. Piemēram, tā akcija, ko “Live Rīga” rīkoja ar Expedia nebija visai veiksmīga. Taču, ja runājam par to, kā viņi pasniedz informāciju un cik aktīvi to publicē interneta vidē, tad tur viss ir kārtībā. Informācijas apjoms ir pietiekams un labi pārskatāms, lai potenciālie Rīgas apmeklētāji varētu atrast visu sev nepieciešamo. Tādējādi cilvēki tiek arī aicināti Rīgu apciemot un atgriezties, ja reiz jau šeit ir bijuši. Būtu gan jauki, ja “Live Rīga” veidotu vairāk projektu, kur viesnīcas var iesniegt arī savus projektus un idejas. Tā varētu veidoties vairāk sadarbības iespēju.

Direktore Irina Korba, Hotel Viktorija

Var redzēt, ka aģentūra strauji attīstās, un līdz ar to attīstās arī tūrisma nozare Rīgā. Viesnīcā ir jūtams klientu pieaugums, un domāju, ka kaut kādā mēra tas ir arī “Live Rīga” nopelns. Esmu piefiksējusi, ka viņi arvien biežāk piedalās divu un trīs dienu pasākumu rīkošanā, kas nozīmē, ka daudzi cilvēki izvēlēsies nakšņot viesnīcā. Esmu arī novērojusi, ka daudzi tūristi izmanto tieši “Live Rīga” interneta portālu. Tur viņi var gūt lielu informācijas apjomu par sabiedriskā transporta pakalpojumiem un par vietām, ko apmeklēt. Laikam jau mūsdienās drukāti bukleti vairs nav tik efektīvi kā interneta portāls, kur regulāri tiek papildināta informācija. Daudzi labprātāk izmanto aplikācijas vai paši izdrukā nepieciešamo informāciju. Tādējādi “Live Rīga” ir soli priekšā citiem.

Vadītāja Margarita Platace, Radi un Draugi 

Varu teikt, ka pašā sākumā, kad viņi tikai uzsāka savu darbību, aktivitāte bija lielāka. Tagad lielākais, ko par “Live Rīga” esmu dzirdējusi, ir “Rīgas restorānu nedēļa”, kas bija tiešām laba akcija. Par kopējo viņu darbību gan kaut ko komentēt ir grūti. Viņu uzdevums ir reklamēt pilsētu, veidot tās tēlu saistošu ārzemju tūristiem, un to viņi dara. Mājaslapa, kur šī informācija ir pieejama, ir noderīga tiem cilvēkiem, kas plāno apmeklēt galvaspilsētu. To, ka “Live Rīga” ir kaut kā ietekmējusi mūsu viesnīcas darbu, gan nevarētu teikt. Viņu uzdevums nav domāt par to, kā piesaistīt tūristus viesnīcām. Par to mums pašiem jādomā un aktīvi jāstrādā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Ieelpo pavasari Riebiņu muižas parkā Preiļu novada TIC
Riebiņu muižas vēsture iesniedzas 16. gadsimtā. Senāk lēņu īpašumus apkaimē sauca par Krevmuižu, iespējams, ka šīs muižas centrs saucās par | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 19.07.2025 - 26.07.2025 Rēzeknei 740 – svētki, kur jābūt! Rēzeknes pilsētas TIC
Rēzeknes pilsētas svētki no 30. jūlija līdz 3. augustam – koncerti, gājiens, sporta vakars, bērnu diena un jauni, negaidīti notikumi piecās | Skatīt vairāk
"Mājas kafejnīcu dienas" Silajāņu muižā Preiļu novada TIC
Mājas kafejnīca “Apple Manor & Garden Complex” aicina uz nesteidzīgu atpūtu Silajāņu muižas ābeļdārzā, lai baudītu lauku mieru ar gardiem | Skatīt vairāk
Vīngliemežu audzētavu "Ošu mājas" Preiļu novada TIC
Apmeklējuma laikā būs iespēja iepazīties ar vīngliemežu dzīves ciklu, to fizioloģiju, audzēšanas un pārstrādes niansēm aizraujošā un | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Grand Palace Hotel
,


Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel
,


Daugavkrasti
,


Jūrmalas TIC
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::1.8925209sec.