Viedoklis: No kādiem nepatīkamiem starpgadījumiem izvairīties apmeklējot viesnīcu?

Vēlējāmies noskaidrot, no kādiem nepatīkamiem starpgadījumiem izvairīties apmeklējot viesnīcu? Atbildes zemāk:

Evita Grāvīte, Tūrisma speciāliste Pegasus International

Cilvēks rezervē viesnīcu nepazīstamā vietā, atrod labu ceļu un cenu, veic rezervāciju. Viss norit gludi, nauda tiek izsūtīta, bet ierodoties galā, neviens par tevi nav informēts. Vēl nepatīkams pārsteigums, esam nonākuši galamērķī, rezervācija ir, bet prasa papildus samaksu, par kuru neesi zinājis. Tās varētu būt divas nepatīkamākas lietas ierodoties viesnīcā. Vai nu rezervācijas nemaz nav, vai par to tiek prasīta dubulta samaksa. Mūsu klientiem, tā ir gadījies, tāda ir dzīve un tā mēdz būt. Ko es personīgi iesaku darīt un, ko mēs cenšamies darīt, vienalga, kur mēs esam šo rezervāciju veikuši – uzreiz viesnīcā, rezervācijas sistēmām, piemēram, Booking, mēs vienmēr cenšamies pirms klienta ierašanās viesnīcā, viņiem piezvanīt. Pārjautājam vai viņiem ir šāda rezervācija, vai viss ir kārtībā ar apmaksu, vai klients tiek gaidīts. Ja ir radusies problēma, tad ir vēlams vismaz divas dienas iepriekš sazināties ar viesnīcu un risināt šo problēmu, nevis risināt problēmas uz vietas.

Anta Jokste, direktore, Estravel Latvia

Lai nerastos nepatīkami pārsteigumi, viesnīcas ir jārezervē pie ceļojuma aģentūras, kura uzņemas atbildību par to, ka viesnīca viennozīmīgi būs, piemēram, mēs vienmēr iesakām klientiem kādu viesnīcu un sniedzam par to atsauksmes. Ja cilvēki paši ir sākuši rezervēt viesnīcu un zina, ka tā lapa darbojas un ir droša, tad viņi droši var to darīt. Parasti nemēdz būt tā, ka viesnīcas nav vai, tā ir sabrukusi, ja vien rezervācija ir veikta normālā vietā. Mūsu klientiem nav gadījies nekas ārkārtējs, ir bijuši jautājumi saistībā ar brīvdienu ceļojumiem, kad neapmierina standarts vai kvalitāte, uzkopšana, vai tur, kur ir solīts numurs ar skatu uz dārzu, bet tas ir ar skatu uz pagalmu ar saimniecības ēku un atkritumu tvertnēm. Tad mums ir noruna ar klientiem, ka mums par to tiek ziņots, lai mēs varētu šo situāciju labot, kamēr viņi ir tur uz vietas. Mēs cenšamies izdarīt tā, lai klients būtu apmierināts!

Dace Pumpure, Vadītāja Ap Sauli

Rezervējot viesnīcu, nepatīkams pārsteigums varētu būt overbooking, tad, kad rezervācija ir izdarīta un viņa nav. Piemēram, ja tā nav apmaksāta, tagad populāri ir booking.com paņemt rezervāciju un maksāt ierodoties viesnīcā. Ne vienmēr visi klienti zina, ka rezervācija tiek turēta līdz sešiem vakarā. Klients ierodas vēlāk par sešiem vakarā un šī numuriņa pieejamība netiek garantēta. Ieteiktu uzraudzīt savus kredītkartes datus, jo tas būtu nepatīkami, atstāt savus datus, ne vienmēr godprātīgu darbinieku rīcībā, jo dažkārt var notikt brīnumi. Par pārējo nepatīkamo, ne vienmēr skaistas bildes spēj attēlot realitāti, bet no tā neviens nav pasargāts, tādēļ ir ceļojumu aģenti, kas dodas info tūrēs un visu apskata, jo nevīžīgas lietas neviens fotogrāfijās tev neattēlos. Mūsu klienti ceļojumos dodas sagatavoti, jo pārsteigumi rodas tad, ja klients kaut ko dara pats, piemēram, nepārbauda kartē pareizo atrašanās vietu. Lielākoties mūsu klienti ar šādiem pārsteigumiem nesaskaras!

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
2 nakšu SPA atpūta, Igaunija Estravel Latvia
2 naktis viesnīcā, 2 personām, brokastis un vakariņas, spa piedāvājums ar procedūrām un atpūtas piedāvājums | Skatīt vairāk
no 360 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 23.11.2024 - 25.11.2024 Ziemassvētki Tallinā un Tartu Nikos Travel
Katru gadu Tartu rātslaukumā tiek atklāts Ziemassvētku ciemats, kurā slejas dažādi stikla paviljoni, šūpoles un karuseļi, Ziemassvētku lustra un | Skatīt vairāk
115 EUR
Latgales mākslinieku darbu izstāde RUDENS  Rēzeknes pilsētas TIC
Latgales mākslinieku darbu izstāde RUDENS 2024 “Šūpoles/Leigačys” Latgales Kultūrvēstures muzejā būs skatāma līdz 31. decembrim. | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Estravel Latvia
,


Rija Domus Hotel
,


Dome Hotel
,


Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::6.76204801sec.