Viedoklis: Kā viesnīcas risina neparedzētas situācijas, kuras ir izveidojušās ar klientiem? (Papildināts - 6 viedokļi)

Nesen aptaujājām uzņēmējus tūrisma un viesmīlības industrijā par neparedzētiem gadījumiem veicot rezervāciju. Vēlējāmies uzzināt, kā pašas viesnīcas risina neparedzētas situācijas un problēmas, kuras rodas viesnīcu klientiem.

Laura Zone, vadītāja Kolonna Hotel Riga

Jebkuras nestandarta situācijas procesā mēs vienmēr nākam pretī mūsu klientiem. Mēs izdomājam labāko piedāvājumu, kā apmierināt klienta vēlmes, ja ir radusies kāda neparedzēta situācija. Ir bijuši dažādi gadījumi, kuri ir radušies vairāku iemeslu dēļ, taču vienmēr risinām situāciju. Esam arī mājdzīvniekiem draudzīga viesnīca un vislabāk būtu, ja klients iepriekš piesaka to, ka viņš ņems līdz mājdzīvnieku, taču nāksim pretī arī tad, ja to būs aizmirsts izdarīt. Arī tad, ja rezervēts uz nepareizu datumu, situāciju varam atrisināt. Ir bijusi situācija, kad viesnīcas istabu rezervē uz nākamo gadu, taču atbrauc aktuālajā gadā. Tad, attiecīgi pēc noslogojuma un brīvo naktsmītņu skaita, nākam pretī klientam. Pat tad, ja viss ir pilns, mēs attiecīgi palīdzam klientam atrisināt radušos situāciju.

Dana Zinovatna, Vadītāja Astor Rīga Hotel

Vienmēr var rasties klientam kāda neparedzēta situācija. Ja pie mums kāds viesis, piemēram, iebrauc ātrāk, nekā paredzēts, vienmēr labprāt uzņemam. Ir gan jāskatās pēc noslogojuma, jo ne vienmēr varam uzreiz piedāvāt jaunu istabiņu, visbiezāk tūrisma sezonas vidū. Taču arī tādās situācijās palīdzam viesim atrast citu viesnīcu. Nesen pat bija gadījums, ka klients rezervējis viesnīcu uz vasaru, taču ieradās pie mums tagad, februārī. Cilvēki arī zina, ka pie mums nevar ar mājdzīvniekiem braukt un attiecīgi respektē šo lūgumu. Arī uzturoties pie mums, droši varam izpildīt dažādus klientu lūgumus. Ja būsiet norādījuši divguļamo gultu, taču atbraucot izdomājat, ka gribat divvietīgu gultu, noteikti nāksim pretī. Esam atvērti dažādām situācijām un vienmēr laipni gaidām ciemos mūsu viesus!

Ilze Kikste – Zandere, Vadītāja Mama Boutique Hotel

Mēs, Mama Boutique Hotel, vienmēr uz vietas risinām radušos situāciju. Der minēt, ka neparedzētas situācijas rodas ļoti reti, taču ir bijuši tādi gadījumi. Piemēram, ja klients ir veicis rezervāciju uz nepareizu datumu un ir ieradies par agru vai par vēlu, vienmēr cenšamies palīdzēt un atrisināt situāciju. Der minēt, ka esam maza viesnīca, tikai ar septiņiem numuriem, tādēļ ir jāskatās pēc noslogotības. Taču, kā jau minēju, šādas problēmas rodas ļoti reti, visbiežāk tikai tad, ja viesnīcu rezervējis tūroperators. Daudzi no tūrisma aģentiem paši nav apskatījuši viesnīcu un attiecīgi dažreiz potenciāli sniedz nepatiesu informāciju, kas rada klientos apmulsumu, viņiem ierodoties mūsu viesnīcā.

Sabīne Timma, Mārketinga speciāliste Radi Un Draugi

Lieliska garantija, uz kuru viesis vienmēr var balstīties ir apstiprinājuma vēstule, kuru viesnīca nosūta pēc rezervācijas veikšanas. Tajā jābūt norādītām visām detaļām par rezervāciju, tāpēc viesim būtu svarīgi to uzmanīgi pārlasīt.  Uzmanība jāpievērš, vai visas detaļas atbilst viesa vēlmēm – pareizie datumi, cenas par istabām, istabas kategorija, vai ir iekļautas brokastis, papildus pakalpojumi, u.t.t. Viena lieta, ko viesi dažreiz neievēro ir savas iespējas – atlaides restorānos, sagaidīšanas dzērieni, bez maksas trenažieru zāles vai SPA apmeklējumi, tam arī var pievērst uzmanību. Dažreiz viesnīcas iesaka lietas, ko viesis pat nezināja, ka viņam vajag. Lai gan starpgadījumi notiek ļoti reti, mēs cenšamies jau laicīgi nodrošināties pret šādām situācijām, viesiem nosūtot atgādinājuma vēstuli 2 dienas iebraukšanas, kur vēlreiz norādām visas rezervācijas detaļas, papildus piedāvājam visas ekstras, vai arī nepieciešamības gadījumā atcelt rezervāciju.

Ruta Priede, Vadītāja Park Hotel Latgola

Mēs, Park Hotel Latgola darbinieki, esam pieraduši ātri reaģēt uz jebkādām neparedzētām situācijām. Mēs ātri un operatīvi nākam pretī mūsu klientiem, kuri ir kļūdas pēc ievadījuši nepareizu rezervācijas datumu vai laiku. Esam arī ļoti elastīgi, jo viesnīca nav tik noslogota, lai nevarētu šo klientu izguldīt. Ja jūs brauciet pie mums, vienmēr ziniet, ka mēs cenšamies izpildīt visas mūsu klientu vēlmes un spējam lieliski komunicēt. Galvenais mūsu mērķis ir atstāt viesiem labu iespaidu par viesnīcu, lai tiem būtu patīkama un prāta paliekoša pieredze nakšņojot mūsu viesnīcā. Arī vienmēr labi spējam sadarboties ar turoperatioriem, jo spējam ļoti labi ar tiem sadarboties – daudzi tūroperatori un ceļojumu aģenti vienmēr ar mums pat personīgi sazinās, lai sniegtu atkal saviem klientiem pareizu priekšstatu par viesnīcu, bez nekādam nepatiesībām. Labprāt uzņemam klientus ar mājdzīvniekiem un vienmēr nākam pretī mūsu viesiem!

Diāna Kļimčenko, Pārdošanas un mārketinga vadītāja Dome Hotel & SPA

Lai nerastos neparedzēti gadījumi, bēdas un nepatīkami piedzīvojumi, mēs aicinātu viesus maksimāli pārbaudīt visu pieejamo informāciju. Rezervējot viesnīcu, vienmēr aplūkojiet reālās fotogrāfijas, nevis ar kādu programmatūru apstrādātus reklāmas foto. Noskaidrojiet arī to, kādā rajonā ir viesnīca un ļoti kritiski aplūkojiet atsauksmes, kuras cilvēki atstāj rezervāciju portālos. Konkrēti mums, Dome Hotel & SPA, nav bijusi situācija, kad klients rezervē viesnīcas numuru nepareizā datumā. Lai veiktu rezervāciju ir jāiet cauri trīs soļu procesam, pēc kura mēs pēc tam vēl nosūtam apstiprinošu e-pastu par rezervācijas datumu un, kā jau minēju, cilvēki ļoti paši seko līdz savai ievadītajai informācijai un šāda nepatīkama situācija vēl nav bijusi. Esam arī mājdzīvniekiem draudzīga viesnīca un piešķiram lieliskus atsevišķus numurus cilvēkiem ar mājdzīvniekiem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Ziemassvētku ceļvedis "ZEM EGLĪTES" Cēsu TIC
Ziemassvētku gaidīšanas laikā tapis Cēsu novada Ziemassvētku dāvanu un sajūtu ceļvedis. Lielisks palīgs, lai ikviens varētu atrast iedvesmu un | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 07.11.2024 - 30.11.2024 Vecpilsētas mājā - H. Smilgas foto izstāde Jelgavas reģionālais tūrisma centrs
Jelgavas Vecpilsētas mājā līdz 1.decembrim skatāma Haralda Smilgas fotogrāfiju izstāde “Sarmīte un dzejnieks Čaks. | Skatīt vairāk
Liepājas skaņas Rundāles pilī Bauskas TIC
14. decembra vakars Rundāles pils Baltajā zālē būs veltīts kamermūzikai. | Skatīt vairāk
Izdota Bauskas novada tūrisma himna Bauskas TIC
Noklausies jauno hitu un seko līdzi izaicinājumam - tūrisma himna nu jāizveido #LiepājaTravel komandai! | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Daugavkrasti
,


Grand Palace Hotel
,


Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel
,


Rija Domus Hotel
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::1.5851028sec.