Foto: BalticTravelnews.com
Autors: Aivars Mackevičs
Avots: BalticTravelnews.com
Aivars Mackevičs, BalticTravelnews.com direktors: Lāčplēša iela Rīgā... ar auto un velosipēdu esmu izbraukājis ļoti daudzas Eiropas galvaspilsētas. Man patīk mobilitāte un es kā ģeogrāfs sekoju pilsētas telpas attīstībai.
Taču tas, kas tagad ir sabūvēts uz Lāčplēša ielas, nav neviena satiksmes
dalībnieka interesēs. Parasti veloceliņus no auto brauktuves atdala ar savādākiem ceļu būvniecības elementiem, bet ne stabiņu mežu. Labs piemērs ir Minstere Vācijā... Uz Lāčplēša ielas velosipēdists tiek burtiski iedzīts "bobsleja" renē un jebkurš starpgadījums uz veloceliņa draud ar aizķeršanos aiz stabiņa un kritienu. Vai "stabiņu meistari" ir padomājuši par ziemu, kad sniegs būs jāaizvāc no veloceliņa. Arī vizuālais aspekts Lāčplēša ielai ir pazaudēts. Takšu un neatliekamās medicīniskās palīdzības darbības ierobežojums visā Lāčplēša ielas posmā rada pārdomas šīs ielas iedzīvotājiem.
Jāpiebilst, ka Lāčplēša iela Rīgā ir viena no svarīgākajām satiksmes artērijām starp abiem Daugavas krastiem. Šobrīd risinājums ar stabiņu mežu ir kaut kas arhaisks un nedraudzīgs mūsdienīgai pilsētas videi.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.