Autors: Santa Bivbāne
Avots: BalticTravelnews.com
Viedtālruņu lietotāju skaits dinamiski pieaug, tādēļ vēlējāmies noskaidrot, kā dažādi uzņēmumi pielāgo savas mājaslapas satura skatīšanos viedtālruņiem un planšetdatoriem, nodrošinot piekļuvi informācijai no jebkuras vietas.
Reklāma
Mārketinga vadītāja Baiba Tomase, viesnīca "Bellevue Park Hotel Riga"
Mūsu viesnīcai Bellevue Park Hotel Riga jau aptuveni gadu ir pieejama mājaslapas mobilā versija, kas ir veidota un uzlabota, lai viesnīca apmierinātu pat pašas augstākās darījumu un atpūtas ceļotāju prasības. Mūsu uzsvars ir vērsts uz viesu ērtību, tādēļ pielāgojamies jaunākajām tendencēm, jo, kā zināms, mobilo ierīču un lietotņu izmantošana ikdienā tikai pieaug un noteikti turpinās pieaugt. Apmeklējot mūsu mājaslapu telefonā, ērti var veikt rezervāciju viesnīcas numuriņiem, tādējādi nav jāizmanto citas rezervācijai izveidotās mājaslapas, jo cena ir nemainīga. Uzskatu, ka šādas versijas izveidē esam tikai ieguvēji, un mūsu viesi ir pateicīgi par ērtu pieejamību. Par primārām lietām tika uzskatītas tieši ērtība un pieejamība, lai mājaslapu pielāgotu mobilajām ierīcēm.
Sabiedrisko attiecību speciāliste Alise Ozoliņa, Jelgavas reģionālais tūrisma centrs
Esam gandarīti, ka pavisam nesen, pirms divām nedēļām paši ieguvām pārredzamu un ērtu mājaslapas mobilo versiju. Veiksmīgi pielāgojām dizainu mūsu mājaslapai un tā ļoti labi darbojas. Šobrīd gan pāragri spriest par precīziem datiem, kāds ir mūsu mājaslapas apmeklētāju populārākais ierīču avots, bet līdz šim novērojām, ka šis sadalījums bija aptuveni puse uz pusi – attiecīgi – viena daļa izmanto datorus, bet otra – planšetes un viedtālruņus. Tādēļ arī tika veikta šī mājaslapas pielāgošana mobilajām ierīcēm, lai varam būt pārredzami, ērti lietojami un ar tendenci augt un attīstīties. Noteikti sekosim līdzi, kas jāuzlabo, lai varam pilnveidoties, bet šobrīd esam ļoti apmierināti. Pati ikdienā darba laikā lietoju datoru, bet ārpus tā – telefonu, tādēļ esmu lielisks piemērs šim sadalījumam, kas lieto gan datoru, gan mobilās ierīces.
Līdzīpašniece Jeļena Kasina, restorāns "Aqua Luna"
Savu mājaslapas mobilo versiju ieguvām uzreiz, pirms gandrīz diviem ar pus gadiem, līdz ar restorāna mājaslapas izveidi, jo apzinājāmies, ka tendence izmantot viedtālruņus tikai pieaug, un vēlējāmies būt ērti lietojami un sasniedzami arī mobilo ierīču lietotājiem. Esam pārliecinājušies, ka mobilā versija palīdz mūs veiksmīgi un pārredzami atrast, sasniedzot mūsu esošos un potenciālos viesus ar aktuālāko informāciju. Šādā veidā ir ērti veikt rezervācijas un uzzināt svarīgāko viesiem vajadzīgo informāciju – sākot no atrašanās vietas, līdz pat ēdienkartei. Uzskatu, ka nākotnē mājaslapas pielāgošana mobilajām versijām kļūs par dabisku norisi uzņēmuma tēla veidošanā. Pati ikdienā aktīvi lietoju mobilās ierīces, bet darbā tomēr ērtāk un pārredzamāk ir darboties pie datora.
Mārketinga speciāliste Lāsma Betlere, ceļojumu aģentūra "Latvia Tours"
Diemžēl mūsu mājaslapai šobrīd vēl nav mobilās versijas, bet ļoti vēlamies pie tādas tikt, lai saviem klientiem kļūtu ērtāk un pārskatāmāk lietojami. Mobilo versiju iegūsim kopā ar mājaslapas jaunāku un uzlabotāku versiju, kas būs mūsdienīgāka un ērtāka. Termiņš vēl nav uzstādīts, bet ceram, ka tas notiks tuvākā pus gada laikā, kurā pārdomāsim nianses, kas ir svarīgas aktuālākā noskaidrošanā mūsu mājaslapas lietotājiem. Pētījumi liecina, ka cilvēki sev interesējošu informāciju dienas otrajā daļā visbiežāk meklē caur planšetēm un telefoniem, kavējot sev laiku sabiedriskajos transportos, tādēļ apzināmies mobilās versijas nozīmīgumu. Pati ikdienā darba nolūkos vairāk izmantoju datoru, pēc tam telefonu, bet mājās cenšos neizmantot virtuālo pasauli un baudu īsto dzīvi.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.