Autors: Artis Spertāls
Avots: BalticTravelnews.com/BBC.com
Lielbritānijā pēdējās pāris dienas sociālajos tīklos un medijos norisinās visai plaša diskusija par klientu datu drošību un veidu kā tiek organizētas ēdiena piegādes pēc tam, kad mikroblogošanas vietnē Twitter kāda sieviete, vārdā Mišela Midvintere, ievietojusi ekrānšāviņus, kuros redzams kā viņai visai agresīvi "kanti sit" kāds ēdiena piegādes kurjers.
Pēc pasūtītā ēdiena nogādāšanas, kurjers, acīmredzot sapratis, ka kliente viņai visai labi patīk un izmantojot viņas telefona numuru, sācis viņai rakstīt "Whatsapp" aplikācijā, prasot kā viņai garšojis viņa piegādātais ēdiens, kā arī diezgan agresīvi izrādot savas simpātijas. Pēc brīža viņš arī prasījis vai sievietei ir otra pusīte, jo "viņš negribot nepatikšanas". Neierastā saruna noslēgusies ar kurjera tekstu "arlabunakti, mazā, gan jau kaut kad man nāksies vēl tev vest ēdienu, atā".
Reklāma
Sieviete, kura tikai izmantoja ēdienu piegādes servisu "Just Eat" ("Vienkārši ēd"), sociālajā tīklā vērsās pie kompānijas, kura visai nievājoši atbildējusi, ka nav "sūdzību izvērtēšanas dienests", aicinot sievieti viņu sistēmā ievietot "godīgu un sirsnīgu" atsauksmi par vietu, no kuras viņa pasūtījusi savu ēdienu. Pēc brīža kompānija piedāvājusi 5 mārciņu kuponu nākamajai maltītei, bet kad kliente vēl arvien nav bijusi apmierināta ar kompānijas reakciju pret incidentu, tā paudusi "mūsu pēdējais piedāvājums ir 10 mārciņas (aptuveni 12 eiro).
Midvinteres jaunkundze pēc brīža Twitterī ievietojusi arī sarunu ar "Just Eat", kas izraisījusi tikpat lielu sašutumu no sabiedrības puses, kā pats incidents. Kā uzsver pati sieviete, viņai ir visai neērti zināt, ka cilvēkam, kas rīkojas kā izsekotājs, ir pieeja viņas telefona numuram, adresei kā arī citām personas detaļām - turklāt, ja viņa uzmanības apliecinājumus noraidītu agresīvāk, iespējams, ka šis vīrietis pat atkārtoti ierastos pie viņas uz mājām. Tāpat arī kompānijas attieksme pret notikušo neesot bijusi atbilstoša.
Kompānija vēlāk jau paspējusi vairākas reizes atvainoties un uzsvērt, ka tā strādās pie izmaiņām, lai pasargātu klientu datu drošību un šādas situācijas vairs nenotiktu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.