Autors: Aivars Mackevičs
Avots: BalticTravelnews.com/sueddeutsche.de
2017. gada decembrī tika atklāts moderns trošu pacēlājs uz Vācijas augstāko virsotni Cūgšpici, kas vairākos tehniskos parametros bija vērtējams ar pasaules rekordu cienīgiem skaitļiem. Taču pēc avārijas 12.09.2018 trošu pacēlājs ir slēgts un daudzi tūristi cenšas rast citus ceļus, lai nokļūtu Alpu virsotnē. Jaunajās kabīnēs var ievietot 120 pasažierus un 3213 metru garo trošu ceļu balsta tikai viens tornis, kas ir pasaules rekorda cienīgs 127 metrus augsts. Augstuma starpība starp virsotni un bānīša staciju ir 1945 metri.
Viens no ieteicamajiem variantiem ir zobrata dzelzceļš, kas kursē no Garmiša-Partenkirhenes uz Cūgšpices piekāji caur Grainau. Tālāk bavāriešu ledāja bānītis aizvizina līdz virsotnei.
No Austrijas puses var uzbraukt ar bānīti no Ērvaldes, kas kursē ik pēc 20 minūtēm līdz 4.11.2018.
Protams, Vācijas augstāko virsotni var sasniegt arī kājām, kur tiek piedāvāti dažādas sarežģītības maršruti. Vieglākais maršruts iet no Raintāles caur Knorr Hut uz Cūgšpici, taču drīz vien šie maršruti tiks slēgti, jo tuvojas ziemas laiks.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.