Bali cer atdzīvināt tūrisma biznesu ar 4400 influenceru armiju

Indonēzijas sala Bali ir startējusi tūrisma kampaņu ''We love Bali'', kuras mērķis ir ar 4400 influenceru armiju atdzīvināt tūrisma biznesu. No oktobra līdz novembrim influenceri bez maksas varēs ceļot un baudīt atpūtnieka dzīvi. Influenceru uzdevums ir sociālajos tīklos komunicēt ar saviem sekotājiem.

Šobrīd Bali salā apmēram 75 000 cilvēku, kuri iepriekš strādāja tūrisma nozarē, ir palikuši bez darba. Kopš jūlija beigām Bali ir atvērta ceļotājiem, taču Covid-19 inficēto skaits septembrī strauji pieauga un tāpēc ārvalstnieku ieceļošana uz brīdi bija apstādināta.

Tagad Bali tūrisma birojs ir uzsācis kampaņu ''We love Bali''.

Vairāk informācijas - www.balitourismboard.or.id

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Jezupovas (Juzefovas) parks TAKA
Jezupovas (Juzefovas) parks ir veidots 19. gadsimtā holandiešu stilā, mūsdienās ir saglabājusies tikai neliela daļa no muižas parka. | Skatīt vairāk
Subates Ezermalas parks TAKA
Subates Ezermalas parks ir vasaras sezonas iecienītākais subatiešu un viesu objekts. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::3.03145695sec.