Bali cer atdzīvināt tūrisma biznesu ar 4400 influenceru armiju

Indonēzijas sala Bali ir startējusi tūrisma kampaņu ''We love Bali'', kuras mērķis ir ar 4400 influenceru armiju atdzīvināt tūrisma biznesu. No oktobra līdz novembrim influenceri bez maksas varēs ceļot un baudīt atpūtnieka dzīvi. Influenceru uzdevums ir sociālajos tīklos komunicēt ar saviem sekotājiem.

Šobrīd Bali salā apmēram 75 000 cilvēku, kuri iepriekš strādāja tūrisma nozarē, ir palikuši bez darba. Kopš jūlija beigām Bali ir atvērta ceļotājiem, taču Covid-19 inficēto skaits septembrī strauji pieauga un tāpēc ārvalstnieku ieceļošana uz brīdi bija apstādināta.

Tagad Bali tūrisma birojs ir uzsācis kampaņu ''We love Bali''.

Vairāk informācijas - www.balitourismboard.or.id

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Ilgas muižas pils TAKA
Ēka celta pēc arhitekta Vilhelma Neimaņa projekta 19. gs. otrā pusē kā Ilgas muižas medību pils. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 22.05.2025 - 29.05.2025 Terases sezonas atklāšana Hercogs Mārupe
Hercoga vasaras terasē uzstājas Katrīna Gupalo un Edgars Vilcāns. Rezervējiet galdiņu pa tel.29106538 29.maijā plkst.19.00 | Skatīt vairāk
15 EUR
Pilna Servisa Līzings Opel Grandland Europcar
Elegants un dinamisks, ietilpīgs un daudzpusīgs, ar pilnībā elektrificētu spēka piedziņu – tāds ir jaunais Opel Grandland. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::8.56686616sec.