Autors: Ludmila Glazunova
Avots: BalticTravelnews.lv/www.Lonelyplanet.com
Ja tūrisma nozarē turpinās štatu samazināšana, tad hotels.com meklē jaunus darbiniekus, turklāt, ne jau cilvēkus, bet gan četrkājainus mājas mīluļus.
Mājdzīvniekiem kā suņiem un kaķiem, kā arī citiem astaiņiem, kas kļuvuši par ģimenes locekļiem, ne tikai pavadoņiem un sargiem, arīdzan nepieciešams saņemt vislabāko servisu naktsmītnēs. Tādēļ hotels.com meklē lielus un mazus mājdzīvniekus, kas palīdzētu izvērtēt, kuras viesnīcas ir dzīvniekiem vispiemērotākās. Labākie no viesnīcu servisu testētājiem gan nesaņems naudu maciņā, bet gan iespēju uzturēties desmit diennaktis par brīvu izvēlētajā viesnīcā. Akcijas organizētāji norāda, ka kritiķa darbam var pieteikties gan mazi, gan lieli mājdzīvnieki.
Reklāma

Nesen veikts pētījums atklājis interesantu faktu, ka pēc koronavīrusa izraisītās krīzes pieprasījums pēc dzīvniekiem draudzīgām viesnīcām pieaudzis par 300%, tādēļ arī hotels.com ir uzsācis šādu kampaņu, lai varētu saprast, kuras no naktsmītnēm astaiņiem u arī viņu saimniekiem ir vispiemērotākās.
Jāatzīst, ka šī nebūt nav pirmā hotels.com kampaņa – pērn šādā veidā tika meklētas suņiem piemērotākās viesnīcas, un par uzvarētāju kritiķa lomā kļuva čivava vārdā Dolly Pawton.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.