Autors: Eva Altenburga
Avots: Vācijas Tūrisma Centrāle
Maijā visu tūrisma nozares pārstāvju skati pievērsīsies Rostokai. No 10. līdz 12. maijam Vācijas Tūrisma Centrāle (Deutsche Zentrale für Tourismus (DZT)) Baltijas jūras krastā rīko 35. Germany Travel MartTM (GTM). Pasākuma namamātes ir Hanzas pilsēta Rostoka un Meklenburgas-Priekšpomerānijas tūrisma apvienība. Lielākajā B2B platformā, kura paredzēta Vācijas ienākošajām tūrismam, satiksies 650 iepircēji un tūrisma eksperti no 40 valstīm ar 350 Vācijas uzņēmumiem, kuri piedalās izstādē. DZT sadarbības partneri izstādē 35. GTM būs arī Deutsche Lufthansa AG un Deutsche Bahn AG.
GTM kodols ir divu dienu workshop izstāžu centrā HanseMesse. Iepircēji un piedāvātāji izmanto šo platformu kontaktu dibināšanai un nostiprināšanai, sarunām ar speciālistiem, informācijas iegūšanai par piedāvājumu un tirgum specifiskā pieprasījuma situāciju, kā arī līgumu noslēgšanai. 30 procenti no piedāvātājiem ir Vācijas federālo zemju, reģionu, pilsētu un pagastu tūrisma organizācijas. Nākamā svarīgākā grupa ir vidusmēra viesnīcas, kuras parasti veido 20 procentus lielu īpatsvaru no piedāvātājiem. Bez tam GTM workshop sevi prezentē viesnīcu grupas, ienākošā tūrisma aģentūras, ceļojumu organizētāji un transporta uzņēmumi.
Reklāma
Starp iepircējiem lielāko grupu, t. i. 60 procentus, veido ceļojumu organizētāji, bez tam katru gadu GTM uz Vāciju atvilina ceļojumu biroju pārstāvjus un ceļojumu lieltirgotājus. Tūrisma speciālistus pavada ceļojumu žurnālisti no visas pasaules, kuri ārpus semināra īpašās ekskursijās iegūst informāciju un ieskatu reģiona tūrisma piedāvājumā.
Rostoka un Meklenburga-Priekšpomerānija GTM laikā prezentēs sevi ar bagātīgu pamatprogrammu. Programmā ietverts oficiālais atklāšanas pasākums Rostokas pilsētas hallē, kā arī plānoti Karla piedzīvojumu ciemata Rēvershagenē (Karl`s Erlebnis-Dorf, Rövershagen) apmeklējums un farewell ballīte Rostokas nomalē Varnemindē (Warnemünde). GTM noslēgumā izstādes dalībnieki sešos post convention maršrutos padziļinās savas zināšanas par tūrisma piedāvājumiem un apskates objektiem Vācijā.
Tiešsaistes aptaujā pēc 34. GTM 2008. gadā Minhenē un Augsburgā iegūtie rezultāti liecina, ka 96 % no iepircējiem ir bijuši pilnībā vai visnotaļ apmierināti ar noslēgto darījumu skaitu un ar sarunu kvalitāti ar speciālistiem, 90 % vēlējās iekļaut Vācijas produktus savā piedāvājumā, 37 % no starptautiskajiem viesiem atzina, ka, pateicoties maršrutiem pa Vāciju, ieguvuši jaunu skatījumu uz Vāciju. Sākot ar 1972. gadu, DZT izstādi GTM organizē dažādās Vācijas pilsētās.
Sīkāku informāciju atradīsiet www.deutschland-extranet.de vai www.germany-travel-mart.de.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.