Autors: Travelnews.lv/Breaking Travel News
Viesnīcu rezervēšanas portāls internetā Hotels.com tika veicis aptauju, lai noskaidrotu cik vidēji Eiropas tūrists tērē finansu līdzekļus, izmantojot minibārus. Saraksta pirmajā pozīcijā ar visdāsnāko roku ir ierindojušies īri, kuri par minibāra lietošanu atstāj vidēji 23,7 eiro. Otrajā pozīcijā ir zviedri - 17,4 eiro, seko briti (16,5 eiro), vācieši (15,5 eiro), dāņi (15,3 eiro), spāņi (15,2 eiro), franči (12,8 eiro) un norvēģi (10,6 eiro).
Nedaudz sīkāks pētījums tika veikts pamatojoties uz britu tūristu aptauju, un kuri ierindojās trešajā pozīcijā. Gandrīz puse aptaujāto britu tūristu (46%) regulāri padevās kārdinājumam izmantot minibāru, bet kopējā summa, ko nākas britu nācijai samaksāt par minibāra lietošanu sastāda gandrīz 567 miljonus eiro gadā. Ekonomiskā krīze īpaši nav ietekmējusi britu dāsnumu, jo salīdzinājumā ar 2007.gadu, tēriņi ir samazinājušies tikai par 2 eiro.
84% aptaujāto britu atzinās, ka ir mēģinājuši apmānīt viesnīcu, apmainot izmantoto dārgo minibāra preci pret lētāk veikalā nopirkto preci. Gandrīz divas trešdaļas respondentu (60%) ir centušies neizmantot minibārus, bet gan paši ņēmuši līdzi numuriņos veikalos pirktos dzērienus un uzkodas.
58% britu tūristu atzinās, ka mīl ēst arī nakts laikā. Speciālu pakalpojumu piedāvā viesnīca Jumeirah Lowndes (Knightsbridge), kura piedāvā „minibar happy hour”, proti, no pulksten 22:00 līdz 24:00 viesnīcas viesi saņem 30% atlaidi visam minibāra asortimentam.
Interesanti rezultāti ir arī par to, ko respondenti domā par savu „Sapņu minibāru”. Gan sievietes, gan vīrieši saraksta pirmajā pozīcijā ievieto minerālūdeni (67% vīrieši un 77% sievietes), seko veselīgās uzkodas (66% vīrieši un 69% sievietes). Atšķirīgi ir tas, ka vīrieši vēlas savā minibārā atrast alu (60%), bet sievietes neatteiktos no atdzesētas masāžas eļļas (25%), 43% sapņo par šokolādi, bet 38% ir vajadzīgi žurnāli un grāmatas.
Jāatzīmē, ka aptauja liecina, ka minibāru noteikti lietotu 94% tūristu, ja cenas būtu zemākas.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.