Autors: Travelnews.lv/Scandi News
Somijā par sava klienta reibuma stāvokli ir jātabild restorānam. Gadījumā, ja izdosies pierādīt, ka klientam ir pasniegts pārāk daudz spirtotā dzēriena, un viņš tādā stāvoklī ir pametis iestādi, tad personālam būs jāatbild par savu rīcību. Piemēram, ziemā, restorānam būs jāatbild par to, ja klients, pametot restorānu, ceļā uz mājām aizmigs sniegā.
Tajā pašā laikā, ja klients būs iesaistījies kautiņā vai kādu aplējis – vaina būs jāuzņemas pašam klientam. Arī restorānu varēs saukt pie atbildības tajos gadījumos, ja kautiņi tur notik pārāk bieži. Tas nozīmēs, ka attiecīgā iestādē tas notiek sistemātiski un tā nav spējīga kontrolēt kārtību. Līdz ar to bāram vai restorānam tiks atņemti papildus atļautie darba laiki un nedrīkstēs pārdot alkoholiskos dzērienus.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.