Autors: Kristīne Indriksone
Avots: BalticTravelnews.com/Sueddeutsche.de
Kādas ir amizantākās sūdzības, ko ceļotāji ir izteikuši? Pie tām noteikti pieder daži no šiem iebildumiem:
Kāda sieviete draudēja izsaukt policiju, jo uzskatīja, ka viesnīcas darbinieki ir viņu ieslēguši istabā. Viņa domāja, ka zīme Netraucēt, kas uzkarināta uz durvju roktura, lai viesi varētu to izvietot istabas ārpusē, nozīmē, ka viņa nedrīkst iziet no istabas.
Kāds cits viesis sūdzējies par to, pludmalē esot par daudz smilšu.
Kādā Austrālijas restorānā ienāca sūdzība par tajā pasniegto zupu - tā esot par šķidru un piparotu. Nav brīnums, jo klients zupas šķīvja vietā bija iztukšojis mērces trauku.
Kāda sieviete sūdzējusies par atļauju sievietēm atrasties pludmalē ar kailu ķermeņa augšdaļu. Sieviete ar to bija neapmierināta, jo viņas vīrs visu dienu esot pavadījis, skatoties uz citām sievietēm.
Citi viesi bijuši neapmierināti ar Ray Ban saulesbrillēm, ko nopirkuši no ielu tirgoņa par pieciem eiro. Tās esot izrādījušās viltotas!
Kādai britu ģimenei nepatīkamu pārsteigumu esot sagādājušas zivis. Neviens viņiem neesot teicis, ka jūrā ir zivis, un bērni esot bijuši šokēti.
Interesantu sūdzību esot izteikusi kāda jauna sieviete. Viņa ar savu saderināto bija rezervējusi istabu ar divām atsevišķām gultām, tomēr viesnīcā pieejama bija tikai istaba ar vienu gultu. Sieviete vaino viesnīcu par to, ka nu viņa esot stāvoklī, un uzskata, ka, ja būtu tikusi pie iepriekš rezervētās istabas, tā nebūtu gadījies.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.