Autors: Kestutis Isakas
Avots: www.adhunters.lv
Krievijā, tirdzniecības un izklaides centrā „Kaļiņingrad Plaza”, atvērta īsta Šokolādes istaba – viss tās iekārtojums darināts no saldā materiāla. „ Par godu mūsu tirdzniecības centra piektajai gadadienai mēs nolēmām Kaļiņingradas iedzīvotājiem un pilsētas viesiem uzdāvināt ko nebijušu. Istabā visi priekšmeti ir no melnās, baltās un piena šokolādes, pat paklājs, trauki, gleznas, dakšiņas un naži,” stāsta Latvijas reklāmas aģentūras „AD HUNTERS LATVIA” direktors Kestutis Isakas.
Šokolādes istabas izveidei tika iztērēti 420 kg šokolādes. „40 procenti no šī daudzuma ir melnā šokolāde, tikpat – piena šokolāde, un 20 procenti – baltā,” informē tēlniece Jeļena Klimenta. Istabas platība ir 13 līdz 20 m2 (atkarībā no mēbeļu izvietojuma); tajā atrodas 54priekšmeti no šokolādes. Pats grūtākais bijis atrast risinājumu problēmai ar mākslas darba saglabāšanu sākotnējā izskatā – nācies daudz eksperimentēt, lai šokolādes masa nekustu un nedeformētos 22–24°C temperatūrā.
„Strādāt ar šokolādi ir ļoti patīkami. Šokolādes istabas radīšana zināmā mērā nedaudz atgādina ledus skulptūru veidošanu. Taču, atšķirībā no ledus, šokolāde ir silta, labi smaržo un rada neatkārtojamu atmosfēru. Tā ir tik dažāda! Ideāls darba materiāls mākslinieka fantāzijai,” priecājas J. Klimenta.
Idejas autori un projekta vadītāji ir no Latvijas – tā ir reklāmas un mārketinga aģentūra „AD Hunters”, kas jau vairākkārt realizējusi dažādus unikālus un neparastus projektus.
Līdz 18. novembrim apskatīt Šokolādes istabu TIC „Kaļiņingrad Plaza” varēs ikviens interesents. 18. novembrī tā tiks sadalīta mazos gabaliņos, kurus izdalīs TIC „Kaļiņingrad Plaza” apmeklētājiem.
Tirdzniecības un izklaides centrs „Kaļiņingrad Plaza” atrodas Kaļiņingradas sirdī, triju galveno ielu kurstcelēs: Ļeņina ielas, Maskavas prospekta un Ševčenko ielas krustojumā. „Kaļiņingrad Plaza” ir septiņi stāvi, kā arī pazemes autostāvvieta divos stāvos. No 1. līdz 3. stāvam atrodas apmēram 60 veikali, kuros tirgo apģērbu, apavus, parfimēriju, kosmētiku, sadzīves tehniku, aksesuārus, dāvanas, preces sadzīvei un mājai. To vidū ir arī supermārkets „Viktorija”, multiplekss „Karo Film”, veikali „Adidas”, „Reserved”, „Cropp”, sadzīves tehnikas hipermārkets „Eldorado”. Kompleksā pārstāvēti arī tādi slaveni tirdzniecības tīkli kā „L'etoile”, „Camaieu”, „Sela”, „Reebok”, „Reima” u.c.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.