Foto: Canada365.wordpress.com
Autors: Ilze Salna
Avots: BalticTravelnews.com/Spiegel.de
Nīderlandes lidsabiedrība KLM plāno ar sociālo tīklu
palīdzību nodrošināt, lai pasažieri lidmašīnā atrastu vispatīkamāko iespējamo
blakussēdētāju. Ar jautājumu „Pie loga vai pie ejas?” nepietiek, lai lidojums
izdotos, - ja jums blakus divas stundas sēž kāds ar netīrām zeķēm vai cits,
kura joki jums liekas pliekani, lidojums var izvērsties nepatīkamā
pārdzīvojumā, un šo risku lidsabiedrība vēlas iespējami mazināt, piemēram, ar Facebook palīdzību.
Reklāma

KLM iecere ir šāda – ja vēlaties palielināt savas izredzes
lidojuma laikā sēdēt blakus kādam simpātiskam pasažierim, ar kuru jums varētu
būt vismaz kaut kādas kopīgas intereses, reģistrējoties lidojumam, būs iespēja
norādīt savu Facebook vai LinkedIn profila vārdu. Atkarībā no tā,
kāda informācija jūsu profilā pieejama, lidsabiedrība varēs aptuveni rēķināties
ar jūsu interesēm, hobijiem, mūzikas gaumi, izglītības līmeni, profesiju. Pēc
tam, vienkārši salīdzinot, tiks piemeklēts visatbilstošākais blakussēdētājs
lidojuma laikā.
Pakalpojums būs pieejams, sākot ar 2012. gada sākumu, un tā nosaukums,
pārfrāzējot sociālās tīklošanās jēdzienu, būs Social Seating jeb „sociālā sēdināšana”. Līdz ar to pasažieri jau
pirms koferu krāmēšanas varēs mēģināt atrast patīkamāko ceļabiedru.
Kā uzsver KLM, ieguvums no šāda pakalpojuma būs acīmredzams:
lietderīgāk izmantots lidojuma laiks – uzņēmēji var dibināt kontaktus un pat norunāt
tikšanās, vientuļie izmēģināt laimi aklajā randiņā septītajās debesīs, bet
kāds, kurš mācās ķīniešu valodu, varēs izmantot iespēju aprunāties ar kādu citu
pasažieri, kam tā ir dzimtā valoda.
Protams, arī šajā gadījumā jūs diemžēl nebūsiet pasargāts no
blakussēdētāja smirdīgajām zeķēm, jo par tām diemžēl Facebook profilā nekas nav teikts.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.