Itālija un Francija būvē kopīgu ātrvilciena līniju

Miljardus vērtā projekta galvenais izaicinājums ir 57 kilometrus garais tunelis – starp Lionu Francijā un Turīnu Itālijā abas valstis būvē superātru vilcienu, kas uz pusi samazinās ceļā pavadāmo laiku.

Vienošanos par līnijas izbūvi abas valstis panākušas šonedēļ Itālijas galvaspilsētā Romā. Aptuvenās izmaksas tiek lēstas ap 8,2 miljardiem eiro. Galvenie būvniecības darbi sāksies 2013. gadā un ilgs aptuveni desmit gadus. Projekts 40 procentu apmērā tiks finansēts no Eiropas Savienības fondu līdzekļiem, kas savienojumu starp Pjemontas reģiona centru Turīnu un Lionu Francijā atzinusi par stratēģiski svarīgu infrastruktūras objektu.

Jaunā dzelzceļa līnija tiks izmantota gan pasažieru, gan kravu pārvadājumiem un gada laikā pa to varēs pārvietot vismaz 700 tūkstošus preču vagonu. Attālums no vienas pilsētas līdz otrai ir nedaudz vairāk par 300 kilometriem, un jaunā ātrvilciena līnija šo ceļu ļaus veikt divreiz īsākā laikā nekā pašlaik – divās stundās.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Toyota Land Cruiser Pilna Servisa Līzings Europcar
Toyota atklāj pilnīgi jauno Land Cruiser, modeli. Apskati mūsu Pilna Servisa Līzinga piedāvājumu. | Skatīt vairāk
Igaunijs SPA viesnīcas Estravel Latvia
Sasildīties un uzkrāt enērģiju ziemai palīdzēs SPA atpūta un pozitīvas emocijas // SPA piedāvājumi Igaunijā | Skatīt vairāk
no 76 EUR
Dvietes muižas komplekss TAKA
Dvietes muižas komplekss veidojās 19. gs. un tā īpašnieki bija grāfu Plāteru-Zībergu dzimta. | Skatīt vairāk
Garšas, kas atklāj Rēzekni Rēzeknes pilsētas TIC
Rēzekniešiem piemīt unikāla spēja smelties iedvesmu no pasaules tendencēm, piešķirt tām “odziņu”, padarīt tās unikālas. Ielūkojies Rēzeknes | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Novatours
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.12860417sec.