Autors: Ilze Salna
Avots: BalticTravelnews.com/N-tv.de
Pirms desmit gadiem nelielā Dienvidvācijas
pilsētiņa ar 20`000 iedzīvotājiem tūrisma kartēs bija ne vairāk kā balts
plankums. Tagad Gincburga (Günzburg),
kas atrodas pa vidu starp Štutgarti un Minheni, ir kļuvusi par nopietnu tūrisma
objektu, jo 2002. gadā tur tika atvērta Vācijas Legoland. Cīņā par tiesībām pretendēt uz Legoland izveidi Gincburga savulaik izkonkurēja pat Japānas
galvaspilsētu Tokiju.
Pēc Legoland ienākšanas reģionā sākusies strauja ekonomiskā augšupeja,
jo vienas investīcijas piesaistījušas nākamās, radot jaunas un jaunas darbavietas.
Tūristi naudu atstāj gan pašā atpūtas parkā, gan tuvējās kafejnīcās, viesnīcās,
veikalos un degvielas uzpildes stacijās. Nakšņošanu skaits reģionā laikā no
2000. līdz 2011. gadam divkāršojies – no nepilniem 200`000 līdz 472`000. Gada
laikā atpūtas parku apmeklē no 1,4 līdz 1,5 miljoniem tūristu.
Starp citu, Gincburgas Legoland apmeklējums nebūt nav lēts –
ieejas karte maksā 38 eiro, bērniem no trīs līdz 11 gadu vecumam – 34 eiro.
Iespējams iegādāties arī gada abonementus par 59 eiro vienai personai. Vairāk
informācijas – www.legoland.de.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.