Foto: Globe-trotter-en.centerblog.net
Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: Eturbonews.com/BalticTravelnews.com
Malaizijas Tūrisma ministrija sola rīkoties, lai uzlabotu taksistu braukšanas un pakalpojumu sniegšanas kultūru Kualalumpurā, kā arī citur valstī.
Tūrisma ministre sacījusi, ka taksisti bieži vien ir tie ļaudis, ar kuriem iebraucēji tiekas vispirms, un viņu piedāvāto pakalpojumu zemā kvalitāte grauj valsts tēlu.
Reklāma
Tūrisma ministrija 2010. gadā esot saņēmusi 42, bet 2011. – 61 sūdzību par taksistiem, kas veido 25 procentus no kopējā sūdzību skaita. Pamatā tās izteikuši iebraucēji no Japānas, Vidējiem Austrumiem un Āfrikas – galvenokārt ceļotājiem nav paticis, ka taksisti nelieto metrisko skaitīšanas sistēmu, pieprasa pārāk lielu samaksu par veiktajiem braucieniem, ir rupji un pat uzmācīgi.
"Esam norūpējušies, jo Kualalumpura ieguva pirmo vietu interneta vietnes LondonCabs.co.uk apkopotajā sarakstā, kurā minētas pilsētas ar sliktākajiem taksistu pakalpojumiem pasaulē," atzina ministre. "Mēs ceram, ka taksometru industriju valstī izdosies mainīt, un jau tuvā nākotnē mūsu taksisti tiks atzīti par labākajiem pasaulē."
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.