Autors: Daiga Bazule
Avots: Breakingtravelnews.com
Rekordliels skaits cilvēku visā pasaulē jau redzējuši daļu no jaunās Barbadosas tūrisma reklāmas kampaņas, kurā piedalījusies dziedātāja. Pati Rihanna publicējusi bildes no šīs reklāmas kampaņas gan savā Twitter kontā, gan Facebook, gan Instagram, tādējādi popularizējot Barbadosu. Dziedātājas Facebook profilam ir apmēram 63 miljoni sekotāju, Twitter kontam – 26 miljoni, bet Instagram – 3 miljoni.
Kampaņas mērķis ir izveidot reklāmu, lai iepazīstinātu Barbadosu no vislabākās puses, sniedzot reklāmas skatītājam unikālu iespēju gūt pieredzi un atklāt sev jaunu galamērķi – Barbadosu. Reklāma ietver videoklipu, kur redzama Rihanna, izbaudot atpūtu Barbadosā, spēlējot domino ar vietējiem zvejniekiem un peldoties kādā no pazemes ezeriem.
Reklāma
Kampaņa, kas balstīta uz komunicēšanu sociālajos tīklos, ilgs līdz 2013. gada februārim, piedāvājot pavisam jaunu veidu, kā komunicēt ar rekordlielu cilvēku skaitu visā pasaulē.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.