Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: Eturbonews.com/BalticTravelnews.com
Pirms došanās ilgi gaidītajās brīvdienās vienmēr nepieciešama zināma sagatavošanās. Nesen veiktā pētījumā Lielbritānijā noskaidrots, kam pirms došanās ceļā atpūtnieki pievērš vislielāko uzmanību – no diētām un sauļošanās līdz pat friziera un lielveikala apmeklējumam, lielākā daļa ceļotāju alkst izskatīties lieliski, tomēr šī vēlme nav uzskatāma par prioritāti.
Aptaujā, kurā piedalījušies 855 ceļotāji, atklājies, ka viņi pārsvarā ir apmierināti ar savu figūru, taču kļūst piesardzīgi, ja nākas ilgstoši uzturēties saulē.
Reklāma
59,8 procenti respondentu atzinuši, ka viņi pirms brīvdienām nekad neievēro diētu, bet 85,6 procenti aptaujāto apgalvo, ka pirms atvaļinājuma nekad nemēdz samazināt alkohola patēriņu. Atpūtniekiem ir ļoti svarīgi iegūt patīkamu ādas toni, tomēr sauļošanās priekiem viņi nododas visai piesardzīgi – 58,4 procenti izmanto atbilstošu sauļošanās aizsargkrēmu, bet 85,8 procenti sauļojas tādā apģērbā, kas ķermeni ļauj atkailināt tikai nosacīti.
54,1 procents vīriešu un 48,7 procenti sieviešu ir apmierinātas ar savu figūru. Aptaujas ietvaros sievietēm tika uzdots jautājums arī par skaistuma procedūrām, kuras viņas parasti veic pirms došanās atvaļinājumā. Rezultāti ir šādi:
nekādu procedūru – 22,8 procenti;
izsmidzināmais iedegums – 5,7 procenti;
solārijs – 7,7 procenti;
kāju vaksācija – 32,7 procenti;
bikini zonas vaksācija – 41 procents;
uzacu korekcija – 27,8 procenti;
manikīrs – 23,6 procenti;
pedikīrs – 26,6 procenti;
frizētavas apmeklējums – 39,3 procenti;
sejas skaistumkopšanas procedūras – 10,7 procenti;
ķermeņa procedūras ar skrubi utml. – 12,6 procenti.
Tikmēr lielākā daļa – 53,3 procenti – vīriešu pirms došanās pelnītā atpūtā neveic nekādas skaistumkopšanas procedūras, tomēr 39 procenti stiprā dzimuma pārstāvju parasti iegriežas pie friziera.
42,4 procenti aptaujāto apģērbam pirms atvaļinājuma iztērē mazāk par 54 Lielbritānijas mārciņām (aptuveni 64 eiro), taču 31 procents tērpa iegādei atļaujas tērēt vismaz 100 mārciņu (118 eiro). Vēl viena tendence ceļotāju vidū norāda uz viņu vēlmēm labāk mājās atstāt otru kurpju pāri vai dekoratīvo kosmētiku, nevis uz atvaļinājuma laiku šķirties no uzticamā drauga un palīga – mobilā tālruņa.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.