Foto: Inothernews4.blogspot.com
Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: Travelerstoday.com/BalticTravelnews.com
Vai jūs, apmetoties viesnīcā, izmantojat apkalpošanu numurā? Pastāv visai liela iespēja, ka nē – kā liecina nesen veiktas aptaujas rezultāti, vairāk nekā 75 procenti ceļotāju apkalpošanu numurā nav izmantojuši ne reizi vai dara to ļoti reti.
Aptaujā, kuru veica ASV uzņēmums "The GO Group, LLC", aptuveni 600 cilvēkiem tika jautāts, vai viņi izmanto apkalpošanu viesnīcas numurā. Kā noskaidrots, atbildes bijušas ļoti līdzīgas gan biznesa, gan atpūtas ceļotāju vidū.
Reklāma

Aptauja tikusi veikta, lai noskaidrotu, cik nepieciešama viesnīcu klientiem ir apkalpošana numurā. Pēdējā laikā arvien biežāk izskan informācija, ka atsevišķas viesnīcas grasās atteikties vai jau ir atteikušās no šāda pakalpojuma sniegšanas. Piemēram, "Hilton Midtown" Manhetenā apkalpošana numurā vairs nav pieejama kopš 2013. gada augusta, jo, kā izrādās, šis pakalpojums sastādīja tikai 1,2 procentus no viesnīcas kopējiem ienākumiem.
40 procenti aptaujāto atzina, ka reti izmanto apkalpošanu viesnīcas numurā, bet 37 procenti apgalvoja, ka to nav darījuši ne reizi. Vēl 18 procenti respondentu atzina, ka reizēm pasūta ēdienu uz numuru, savukārt tikai trīs procenti to dara bieži, bet divi procenti – vienmēr.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.