Aviokompānijas KLM pasažieru nozaudētās mantas palīdzēs atgūt suns

Lidsabiedrība "KLM" cer, ka suns vārdā Šerloks turpmāk spēs pasažieriem palīdzēt ātrāk atgūt lidmašīnās nozaudētās mantas.

"KLM" paziņojusi, ka Amsterdamas Šipholas lidostā darbiniekiem turpmāk asistēs bīgls vārdā Šerloks. Uniformā – zilā vestē – tērptajam četrkājainajam palīgam sākumā tiek izsniegtas lidmašīnā atrastās mantas, un jau drīz tas dodas lidostā uzmeklēt to īpašniekus – iespējams, pirms viņi vēl apjautuši, ka kaut kas pazaudēts.

"Mūsu mērķis ir nodrošināt, lai pasažieri savas nozaudētās mantas atgūtu pēc iespējas ātrāk," skaidro Sandra Lista, "KLM" pazaudēto un atrasto mantu biroja pārstāve.

Aviokompānija paziņojumā norāda, ka modrība, sociālās saziņas vietņu izmantošana un nu arī Šerloka izveicība ļauj īpašniekiem atgriezt pat 80 procentus lidmašīnās nozaudēto mantu.

Šerloka treneris Dirks van Drīls stāsta, ka suns ir labi apmācīts un fiziski trenēts. "Ir pārsteidzoši vērot pasažieru reakciju," viņš piebilst.

Suns Šipholas lidostā jau kļuvis par teju slavenību – pasažieri labprāt pozē pašbildēm ar Šerloku, kamēr "KLM" darbinieki atzīst, ka uzticamo palīgu mēdz palutināt ar kādu gardumu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 03.09.2024 - 30.09.2024 Dominikāna. Aviobiļešu akcija SKY24.LV
Puntakana no Barselonas vai Madrides // Septembris - Maijs // Aviobiļešu akcija | Skatīt vairāk
no 429 EUR
Labs ēdiens saliedē cilvēkus! Kaļķu vārti
Gaidām ciemos uz gardām un izsmalcinātām vakariņām pašā Vecrīgas sirdī! | Skatīt vairāk
Hotel Jūrmala SPA - Sezonas piedāvājums Estravel Latvia
1 nakts 2 personām ērtā numurā, brokastis, atpūta Wellness Oasis // + izvēle: vakariņasa vai SPA procedūra | Skatīt vairāk
no 147 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::3.68476892sec.