Foto: Hurlinghamtravel.co.uk
Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: Cnn.com/BalticTravelnews.com
Somijas tūrisma aģentūra "Luxury Action" sola piepildīt savu klientu neparastākās fantāzijas, pēc individuālām vēlmēm noorganizējot unikālu ceļojumu un piedevām iemūžinot to Holivudas cienīgā filmā – ar nosacījumu, ka to visu iespējams īstenot Somijā.
Izmantojot piedāvājumu "The Hollywood Experience", kas ir uzņēmuma "Luxury Action" īpašnieka Jannes Honkanena izdomas auglis, klientiem jānāk klajā ar "literāru vai vizuālu stāstījumu", kas kalpos kā filmas scenārijs. Piemēram, uzņēmums ir gatavs ģimenēm noorganizēt "privātu tikšanos" ar Ziemassvētku vecīti un viņa palīgiem, asu izjūtu tīkotājiem sarīkot pakaļdzīšanos jaudīgos sporta auto, bet romantiskiem pāriem ļaut pašiem izdzīvot "Titānika" mīlas stāstu – tiesa, uz negrimstoša kuģa un bez Leonardo di Kaprio piedalīšanās. "Luxury Action" unikālo filmu apņemas radīt no uzņemšanas līdz pat montāžai un pēcapstrādei.
Reklāma

Honkanens skaidro, ka šāda ideja viņam radusies, jo daudzi klienti, dodoties ceļojumos, allaž vēlējušies izmēģināt ko jaunu un nebijušu. "Viņi ir aizņemti ļaudis ar visdažādākajiem sapņiem, un bieži vēlas neparastā veidā pārsteigt savu ģimeni un bērnus," Honkanens piebilst, ka viņu iedvesmojis arī paša pieredzētais, kad pēc kādas filmas noskatīšanās reiz izdevies īstenot ideju, kas iepriekš šķitusi nerealizējama.
Honkanens gan norāda, ka koncepta pamatā ir unikāli, individuālām vēlmēm pielāgoti ceļojumi, un filmas radīšana nebūt neesot obligāts nosacījums.
Tiesa, "The Hollywood Experience" nebūt nav lēts prieks. Filmas scenārija izstrādes, ar to saistītās plānošanas un citu sākotnējo pakalpojumu izmaksas sastāda 20 000 eiro par vienu nedēļu, savukārt par filmēšanu un montāžu jāmaksā papildus.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.